Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Iets van playboy

Mijn zoon van 12 moet voor een meisje uit zijn klas een Sinterklaas kadootje kopen. Op het verlanglijstje staat o.a.: iets van playboy. Nu ben ik benieuwd, wat zou ze daar mee bedoelen? Ik heb gekeken op internet maar dan kom ik op de playboy site. Jullie een idee?

Groet
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mover

Mover

14-11-2012 om 18:13

Van die oorbellen

met van die konijntjes erop?
Dat is wat bij mij te binnen schiet?!

Deo

Mijn stiefdochter heeft deodorant van playboy. Zou het zoiets kunnen zijn? Geen aanrader trouwens, nogal erg aanwezig luchtje. Maar dat kan natuurlijk ook aan frequentie en hoeveelheid van opbrengen liggen (pubers....)

Inge M

Inge M

14-11-2012 om 19:20

Gaat het nog om de basisschool?

dan zou ik gewoon de moeder bellen en uitleggen dat jouw zoon niet weet wat meisje nu wil van Playboy. Ze heeft vast wel tips.
Op het VO zou ik dit niet doen. Dan zou ik op zoek gaan naar een puber op het VO die dit soort dingen weet.

Petr@

Petr@

14-11-2012 om 20:24

Playboy

Bij het Kruitvat wordt deo en doucheschuim van Playboy verkocht. Ik koop het altijd voor onze oudste zoon, was in de veronderstelling dat het voor heren bedoeld is....

Brasso

Brasso

15-11-2012 om 07:39 Topicstarter

Onze zoon zit in de brugklas. Vond op internet wel sieraden met van die konijnen. Wel boven het budget.

Is het geen schrijffout?

Dat ze playdoy bedoeld ofzo? ( is klei toch ofzoiets?)
Groeten albana

P

P

15-11-2012 om 08:07

Mentor

Laat je zoon aan de mentor het briefje zien en om verduidelijking vragen bij het meisje, dan blijft hij geheim.

Ise

Ise

15-11-2012 om 09:35

Ja hoor

Ik heb wel een idee. Playboy heeft verzorgingsproducten die bij sommige meiden heel populair zijn. Gewoon te koop bij Kruidvat, Douglas enz. Hier een linkje:
http://www.douglas.nl/douglas/Geuren-Damesgeuren-Deodorants-Playboy-Play-It-Rock_productbrand_3000048599.html

bertje1

bertje1

15-11-2012 om 13:49

Haha leuke verspreking... ik denk iets anders!

playdoh of playmobil. Ik zou het aan de ouder vragen.

Wies

Wies

15-11-2012 om 15:55

Net als ise

Ja, er bestaat een deo etc lijn voor mannen en vrouwen van het werk Playboy. Het is in ieder geval verkrijgbaar bij het Kruidvat. Dat zal het meisje wel bedoelen, zeker in de rubriek puberteit. In deze rubriek zal zeker niet Play-doh of Playmobil bedoeld worden. Dat is toch echt onderbouw BO. Ik zou het zeer zeker niet na laten vragen via de mentor. Dan ga je als puber toch echt af als een gieter.

lizelot

lizelot

15-11-2012 om 18:40

Iets van...

Dat 'iets van'maakt het wel lastig.Wat bedoelt ze dan?Er is inderdaad deodorant van playboy.Ik heb ook al een telefoonhangertje gevonden van 6,95...een kettinkje van 11 euro.Oorbelletjes zijn er ook van.
Ik denk niet dat het een vergissing is.

Brasso

Brasso

15-11-2012 om 19:05 Topicstarter

Geen vergissing

Het lijkt me niet een vergissing. Het is erg duidelijk geschreven. Ik zal mijn zoon naar het kruidvat sturen, kan hij zelf kijken. Bedankt!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

15-11-2012 om 19:16

Echt?

Maar menen jullie nu echt dat meisjes van 12 tegenwoordig Playboy-gadgets willen hebben? Hebben die meiden eigenlijk wel enig idee wat de Playboy is? We hebben het dan toch echt over een blad met blote dames. Ik ben absoluut niet ouderwets, maar hier sta ik toch wel wat van te kijken.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

15-11-2012 om 20:20

Ik niet

Ze zullen echt niet allemaal hetzelfde zijn, maar ik ken er wel wat die op 12-jarige leeftijd echt wel beeld hebben bij Playboy. En die dat wel hip en stoer vinden of hoe dat ook mag heten tegenwoordig.

Wies

Wies

15-11-2012 om 21:38

Ik denk

Ik denk dat de meeste meiden playboy gewoon als merk zien, net als vogue, bourjois, axe etc. Ze vinden het een lekker (of populair) luchtje en meer moet je er niet achter zoeken. Bij andere dingen als sieraden zal het verband wat duidelijker zijn met het blad (is ook zichtbaarder dan een deo) en misschien dat die link er dan wel is.

Gisteren gezien

Gisteren in het kruidvat even heel snel en ik liep er zo tegen aan Een kadopaketje van inderdaad playboy. Een kleine deo en een of ander luchtje samen in een bloemetjes-doosje. Rood met zwart en wit. Eg
igenlijk er ' schattig' verpakt zag het eruit.
Ik snap wel dat jonge meisjes daarop vallen.... Het had geen uitstralingdie je doet denken aan blote dames Dat is het. Ik weet het zeker. Het stond bij al die luchtjes die opgetapeld zijn en het gangpad blokeren voor de feestdagen. Prijs niet meegekregen in de gauwigheid
Succes ermee albana

Playgirl, heel normaal; deo, parfum etc.

hi hier is het een normaal merk ,ook (juist) voor pubers: playboy of playgirl, je hebt manne en vrouwenlijn, mannen zwart, vrouwen rose. Deo, parfum, en idd tpilettasje, sieraden etc. Bij kruidvat en bij de Action. Niet zo duur, wel heel lekker en op dit moment ''in''...
Zo'n meisje weet best wat ze er op zet , da's echt geen vergissing zeg, in de brugklas!! En joh, dat vraag je toch niet aan de mentor na? Het is heel gewoon tegenwoordig...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.