Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Veerle

Veerle

30-07-2020 om 08:58

Ik heb m'n dochter betrapt op masturberen πŸ˜”

Goedendag ouders

Gisteravond voelde ik mij zo rot tegenover mijn dochter van net 14

Ik liep naar boven en wilde vuile theedoeken in de wasmand gooien in de badkamer .

Ik doe de deur open zit m’n dochter op de wc te masturberen en ze zou gaan douchen maar denk dat ze vergeten is de deur op de haak te doen wat ze normaal wel doet

Ik heb heel snel oww sorry gezegt en er vandoor gegaan en met haar niet meer over gesproken maar ik voel dat er nu een soort spanning tussen ons is .

Ze is heel kort haar mij toe en andersom ook .Het is eergister gebeurd

Heeft iemand raad wat ik moet doen nu ? Ik voel me er zo naar over heb er slecht van geslapen.

Helppp!!!!

Tine Winkel

Tine Winkel

30-07-2020 om 12:09

Gaat vanzelf over

Tuurlijk baalt je dochter hiervan, maar, eigen schuld, had ze de deur maar op slot moeten doen. Als jij dezelfde Veerle bent, die 2 jaar geleden zo probleemloos dochterlief hielp bij t inbrengen van n tampon, snap ik je huidige onrust niet zo.

Veerle

Veerle

30-07-2020 om 13:04

Heel anders Tine Winkel

Dat is toch heel anders .
Ze was intiem met zichzelf bezig zelfseks om het zo maar te zeggen is 2 jaar ouder redelijk volgroeid etc
Dat is niet wat ze wil dat een ouder in dit geval ik , dat je moeder dat ziet .
Zou het ook niet heel fijn vinden als ze mijn man en ik het zien doen perongeluk hell no

Kan gebeuren toch?

Het is gebeurd en voortaan doet ze wel de deur op slot. Haar fout, shit happens.

Anke

Anke

30-07-2020 om 13:58

Zand erover

Gewoon nogmaals je excuses aanbieden, misschien nog zeggen dat jij voortaan zult kloppen en dat zij haar best mag niet te vergeten de deur op slot te doen. Maar ik beloof je, dat vergeet ze nooit meer.
En dan zand erover. Figuurlijk dan

juf Ank

juf Ank

30-07-2020 om 19:00

excuus aanbieden....

omdat je je eigen badkamer in loopt? Moet niet gekker worden.

Anke

Anke

30-07-2020 om 22:23

Nee

Juf Ank, je bent wel hardvochtig in je commentaren vandaag. Slechte dag?

Geen excuses voor het betreden van de badkamer, wel voor het onbedoeld storen en om de communicatie weer vlot te trekken.

juf Ank

juf Ank

31-07-2020 om 19:22

Anke

Nee, misschien ben ik altijd hardvochtig in jouw ogen. Maar dat meisje zit op toilet te masturberen en heeft de deur niet op slot gedaan.
Moeder komt badkamer in. Wat heeft moeder fout gedaan?
Ik vind excuus maken puur om haar tegemoet te komen onzinnig.

En verder ben ik best lief.

ElenaH

ElenaH

01-08-2020 om 08:29

Even kort

Benoemen dat het best 'awkward' was, en we hebben het er niet meer over.

Klaar.

Maro

Maro

01-08-2020 om 12:54

Of gewoon zeggen "ik vind het fijn dat je kan genieten maar wil je voortaan de deur even op slot doen?"

Mijntje

Mijntje

02-08-2020 om 09:27

denk dat je meer niks hoeft te zeggen maar dat de dochter nu vanzelf weet wanneer ze de deur op slot moet doen.

Siem

Siem

02-08-2020 om 17:46

Precies

Zeker niet moeilijk over doen.
Afhankelijk van wat je inschat dat de behoefte is van je dochter, er nog ev kort op terugkomen en excuses maken kun je dan best. Natuurlijk zijn dat dan geen echte excuses maar meer om de delicaatheid vd situatie te onderstrepen en dat snapt dochter heus wel.

Hier laatst ook een genante situatie: het is al lang een ongeschreven regel in huis dat vooral de ouders in huis zich goed bedekken. Hoeft voor mij niet maar mijn kinderen vinden dat nu eenmaal fijner dus ik doe dat al heel lang.
Maar de naaktloper in mij wint het soms toch en nu stormde ik in een gehaast moment de badkamer naakt binnen.. Badkamer deur stond open en dat betekent doorgaans dat er geen kind is want die sluiten normaal altijd. En nu dus niet en stond daar bijna volwassen puberzoon.
Vind ik erg vervelend voor hem en hij was vast niet blij maar goed kan nu eenmaal gebeuren.
Bij hem ben ik er expres niet meer op teruggekomen. (op moment zelf riep ik hard shit en draaide weer om, beetje suf maar goed)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.