Blije moeder
07-05-2014 om 13:12
ik vind het zo leuk voor mijn dochter
Na ruim tien jaar school heeft mijn dochter het eindelijk leuk. Behalve dat ze door deze klas geaccepteerd wordt met haar eigenaardigheden heeft ze haar eerste logeerafspraakje gehad.
Volgens mij vond ik het nog leuker dan zijzelf. En net is ze weer vertrokken naar iemand anders.
Hiervoor heeft ze nooit vriendinnen gehad. Op de basisschool werd ze genegeerd en vorig jaar werd ze gedoogd maar nu vind ik het helemaal leuk voor haar.
Ik ben gewoon een blije moeder.

Leen13
07-05-2014 om 13:26
Wow
Gefeliciteerd blije moeder!
Ik geniet even met je mee.
Mijn dochter heeft ook sinds anderhalf de onbezorgde kindertijd die ik haar al zo lang gunde. Inderdaad, soms geniet ik er nog het meeste van als ik haar uit school zie slieren met andere pubers op de weg naar huis, onderweg even stoppen om te klieren en te kletsen.

Haaknaald
07-05-2014 om 15:28
blije moeder
Fijn voor je dochter en fijn voor jou. Ik geniet alvast even met je mee, ik hoop dat mijn zoon het ook ooit leuk gaat krijgen op school.
Zijn klasgenoten kunnen er mee door, maar hij ziet in leren geen uitdaging nu op de basisschool. Tijdens open dagen voor onze oudste voelde hij zich helemaal fijn, zag het VO helemaal zitten maar hij moest toen nog 9 worden dus mag voorlopig nog niet naar VO.

Ilva
07-05-2014 om 15:58
blije moeder
Wat een heerlijk bericht. Mijn oudste heeft het nu redelijk goed naar z'n zin maar echt vrienden heeft hij nog niet. Andere zoon gaat volgend schooljaar naar de middelbare en ik hoop zo dat hij het leuk krijgt. Hij verdient het zo. Hij heeft wel twee vrienden (1 van school en 1 van daar buiten) maar die gaan allebei naar een andere school.
Geniet er van, het is heerlijk om je kind zo te zien. Ik geniet ook even mee.

jons
07-05-2014 om 16:50
heerlijk
voor jullie allebei! Ik kan me zo goed voorstellen hoe dat voelt... Mijn auti-oudste heeft ook geen vrienden en toen hij er eentje had was dat zo leuk. Toen zijn ouders gingen verhuizen, heb ik echt even gehuild.
Geniet er (samen) van!

Kaaskopje
07-05-2014 om 18:02
Wat lief!
En wat begrijpelijk ook. Fijn voor je) Maar ook vooral voor je dochter!

Ely
07-05-2014 om 19:27
Dubbel leuk
Wat fijn voor jullie!
En ook leuk dat je het 'ons' even komt vertellen, gewoon leuk om goed nieuws te lezen!

boterbloem
07-05-2014 om 19:53
Geweldig!
Ik ben echt geraakt door je bericht en wis door mijn big smile even een traantje weg!
Lieve groet en een knuffel voor jullie beiden van een collega moeder...

Blije lezer
07-05-2014 om 20:24
Fijn
Echt fijn voor jullie allebei, werd echt een beetje emotioneel van je bericht omdat ik me zo goed kan voorstellen hoe blij je bent.
Geniet er maar van!

gruffalo
08-05-2014 om 19:49
fijn
wat fijn! wat een zorg minder!!
wij zitten met precies het zelfde: dochter was op de basisschool een 'nerd' samen met een ander meisje, het klikte niet echt met de andere meiden. En sinds dit schooljaar zit ze op een middelbare school waar ze een groep van zo'n 8 meiden treft die precies zoals zij zijn. Leren, lol maken, samen zitten geinen en appen, echt zo leuk om te zien!! heerlijk, zo'n last viel van me af. Het is zo'n leuke meid, en nu komt het er uit
nu de jongste nog naar de middelbare school, nog 2 jaar…

Heirthe
08-05-2014 om 20:27
Fijn om te lezen!
Ik,kan me je gevoel heel goed voorstellen! Heb zelf ook zorgenkinderen en vind dit soort berichtjes erg fijn om te lezen. Dat geeft mij moed dus dank je wel!

Pennetje
09-05-2014 om 10:17
hier ook hetzelfde
Mijn dochter was ook altijd de nerd en werd op de basisschool erg gepest. In de eerste van de middelbare school ging het nog steeds niet erg lekker. Maar in de tweede veranderde dat, ze kreeg leuke vriendinnen en nu heeft ze een vast clubje van vijf waarmee ze van alles doet. Het is hier nog vakantie en ik heb haar nauwelijks gezien: feestjes, filmpje, shoppen. Het is ZO fijn om haar zo gelukkig te zien! Ik ben net zo'n blije moeder als Blije Moeder

Lou
09-05-2014 om 11:09
Ik ben ook zo blij!
Ouders van eenzame kinderen: houd moed! Ook hier is het goed gekomen. Mijn dochter is sinds vandaag 13. Ze zit in de brugklas. Drie jaar lang op de basisschool is ze gepest en later genegeerd. Ze is er behoorlijk depressief van geworden. De start op de middelbare school was pittig, ze was door al het pesten bang geworden voor kinderen. Maar met therapie en een vriendelijke klas gaat het nu de goede kant op. Ze is weer vrolijk, maakt plannen, zit veel te skypen met klasgenoten. Ze heeft vrienden! Hoera!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.