Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Wat ontzettend balen, zeker nu het zo hard nodig is. Hopelijk gaat het a.s. maandag wel door.

Wat een ellende is dat toch voor jullie 

Waardeloos! 

Wat erg weer! Je leeft helemaal toe naar vandaag en dan wordt het gewoon afgezegd. Bah, je zou ze wat!

Wat moeilijk voor jullie dat het contact zo lastig is. Hoop van harte dat het maandag wel doorgaat.

Waardeloos!!! 

Wat een ellende weer. Zo triest dat je dochter zich zo voelt en zo frustrerend dat de hulp waarvan je afhankelijk bent zo faalt. Heel veel sterkte weer 

Sterkte 🍀 Hopelijk kan het overleg maandag wel doorgaan!

'Zo triest dat je dochter zich zo voelt en zo frustrerend dat de hulp waarvan je afhankelijk bent zo faalt.'
Sorry, maar een overleg dat niet door kan gaan zie ik niet als falende hulpverlening. Het is vervelend, dat is waar. De problemen van dochter zijn ernstig en als er een simpel handboek was voor goede hulp was dat al lang uit de kast getrokken. Dat is moeilijk te accepteren misschien. Door te benadrukken dat dochter nu in handen is van falende hulpverlening maak je de ellende voor Ciska alleen maar groter, vind ik persoonlijk. Ik kan meer met de reactie van Earlgreythee: kom op, maandag is er weer een afspraak.

Tsjor

tsjor schreef op 29-09-2023 om 09:28:

'Zo triest dat je dochter zich zo voelt en zo frustrerend dat de hulp waarvan je afhankelijk bent zo faalt.'
Sorry, maar een overleg dat niet door kan gaan zie ik niet als falende hulpverlening. Het is vervelend, dat is waar. De problemen van dochter zijn ernstig en als er een simpel handboek was voor goede hulp was dat al lang uit de kast getrokken. Dat is moeilijk te accepteren misschien. Door te benadrukken dat dochter nu in handen is van falende hulpverlening maak je de ellende voor Ciska alleen maar groter, vind ik persoonlijk. Ik kan meer met de reactie van Earlgreythee: kom op, maandag is er weer een afspraak.

Tsjor

Hier ben ik het niet mee eens. De hulpverlening van dochter is in het verleden al vaker meer afwezig geweest dan wenselijk. De situatie van dochter is afgelopen weekend zo ernstig geweest, dat een overleg wel het minste zou zijn.

Je laatste opmerking vind ik dan ook volledig de plank misslaan. Het gaat om een minderjarige dochter die hulp nodig heeft en dan is een week echt heel lang!

Heel veel sterkte, Ciska.

Met alle respect Ciska, maar het is toch niet zo dat er niets gebeurd zonder dat overleg? Ze lijft opgenomen, ze krijgt medicatie, er wordt op haar gelet.
Tsjor

Ik hoop dat het overleg vandaag iets goeds heeft opgeleverd Ciska!  

Snap dat je boos bent/was dat het overleg niet doorgaat. Het gaat om je dochter! Dat zou ik ook zijn om welke reden dan ook. Wat een onmacht en frustratie moeten jullie doormaken. Het lijkt mij ook zo moeilijk om de zorg uit handen moeten geven ook al is dit nodig om verder te komen. 

Hoop dat het gesprek vandaag door is gegaan. En ook dat het goed en goed gesprek was. En dat er gauw een plan komt.

Sterkte Ciska

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.