Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Is het normaal als je tienerzoon van 15

nog steeds graag bij zijn oma en opa logeert? Hij zit er nu al een week en als het aan hem ligt wil hij er nog wel langer blijven, kan het mij zo moelijk voorstellen dat je er als 15jarige daar nog behoefte aan heb

Mijntje

Mijntje

23-07-2020 om 17:13

wifi

Nou, als ze betere wifi hebben, dan wel

Hangkous

Hangkous

23-07-2020 om 17:32

Niet delen

De aandacht is alleen voor hem, opa hoeft niet meer te werken en oma ook niet. Geen broers en zussen, huishouden en werk van papa en mama dat aandacht vraagt.
En bovendien zijn opa en oma minder digitaal dus ook de bandbreedte is alleen van hem😉
Oma kookt ook alleen dingen die hij lust......

De puberhemel op aarde.......

Elsbeth

Elsbeth

23-07-2020 om 17:40

Hier ook

Oma is vorig jaar overleden maar was voor de oudste ook ‘oma op een voetstuk’. Hij logeerde er regelmatig, ook als 20-jarige, erg graag. Enerzijds verwend worden door oma maar ook klusjes doen. Iets waar ze beiden van genoten.

Tine Winkel

Tine Winkel

23-07-2020 om 18:17

Mijn oudste

Van 18 logeerde heel graag bij oma, uren rummikub spelen. Na oma's overlijden heeft oudste daarom het rummikubspel geërfd. En idd goede Wi-Fi en lekker eten.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

23-07-2020 om 18:28

Mijn dochter is 21 en ze vindt het nog steeds leuk. Opa en oma wonen mooi en rustig. Helaas sinds Corona even niet logeren.

vlinder72

vlinder72

23-07-2020 om 18:46

Ja hoor

Want opa laat hem van alles zien. Hij mag de elektrische fiets van zijn oma lenen. Opa rijdt hem en vrienden zonder morren naar het strand. Oma maakt allemaal lekker eten voor hem klaar.

Puberhemel.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

23-07-2020 om 20:47

Reacties verwijderd

We willen geen insinuaties over de reden van de vraag openbaar op het forum. Bij twijfel verwijderen wij.Je kunt ons altijd mailen ofde vraag negeren. Dit is niet uitnodigend voor nieuwkomers.

Met vriendelijke groet,
Forumbeheer.

Poms

Poms

23-07-2020 om 22:37

Ja hoor

Hier zijn de pubers (16 en 18) uit eigen beweging zelfs met hun opa en oma mee op vakantie. Alwaar niet eens WiFi is Maar wel eten en aandacht in overvloed!

Tango

Tango

24-07-2020 om 20:01

Normaal

Ach wat is normaal. Zoon hier is ook 15 en logeert soms ook nog bij mijn ouders. Geen weken, want eigenlijk houdt hij helemaal niet zo van logeren. Hij is liever thuis. Maar bij mijn ouders krijgt hij inderdaad alle aandacht, wandelen ze lekker in het bos en kan hij tennissen met mijn vader. Voor een paar dagen vindt hij dat best gezellig. En oja, spelletjes doen, inderdaad rummikub, vindt hij ook heel leuk en oma ook.
Dochter van 19 logeert al lang niet meer. Die doet liever een leuk dagje uit met oma. Ook prima natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.