Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Kiki

Kiki

27-11-2010 om 13:54

Kaaskopje

Toen ik dit nieuwsbericht op de radio hoorde moest ik gelijk aan jouw dochter denken. Zou hij degene zijn die jouw dochter geslagen heeft?
De manier waarop die man dat deed was in ieder geval precies hetzelfde als wat jouw dochter overkomen is

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/25/binnenland/man-mishandelt-willekeurig-vrouwen.xml

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

27-11-2010 om 22:26

Kiki

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hierdoor aan mijn dochter dacht, maar wij wonen niet in Sliedrecht. Nóg zo'n gek dus! Degene die het bij mijn dochter heeft gedaan was lopend.
Toch bedankt dat je het hebt verteld

Kaaskopje

hoe is dat eigenlijk afgelopen met je dochter?heeft ze het allemaal verwerkt?zit ze weer lekker in haar vel?of heeft ze er nog last van?

Kaaskopje

Kaaskopje

29-11-2010 om 00:33

Gaat wel

Ze is niet meer het zorgeloze meisje van hiervoor. Ik moest haar vandaag, net als vorige week, weer opwachten voor het laatste stukje naar ons huis. Ze durft 's avonds laat niet meer over de straat waar het gebeurd is en een cirkel daarom heen. Ons huis staat ook in die cirkel. Dus het laatste stukje van welke kant dan ook durft ze niet meer alleen. Ook in huis kan ik het nog merken. Als ze naar bed gaat duwt ze áltijd de deurklink van de buitendeur naar boven, waardoor de veiligheidspalletjes in de deurpost gaan. Zo kan iemand van buitenaf ook minder makkelijk het huis in. Voorheen stond ze daar niet bij stil.
Ze kan zelf goed verwoorden wat er gebeurd is. Dat heeft ze zo grappig gedaan dat je er om moet lachen. Ik vind 'r wel stoer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.