Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-06-2012 om 10:23
Ik moet vandaag een klein kadootje kopen voor een meisje die 12 is geworden en die ik niet goed ken. Ze gaat naar de middelbare school. Wat vinden die meiden leuk tegenwoordig? Iemand suggesties? Graag!
29-06-2012 om 10:39
Makkie...
Over het algemeen vinden meisjes frutsels leuk en hebben ze daar nooit teveel van. Een leuk portemoneetje, tasje, toilettas, opschrijfboekjes, pennen, bureauaccessoires, schriftjes, kam- en borstelset, fotolijstje, grappige spaarpot of klokje, bewaardoosjes of opbergmandjes, armbanden, nagellak, lipbalm, bodymilk of doucheschuim o.i.d. van b.v. Vogue, sleutelhanger, sjaaltje met amerikaanse vlagmotief. Bij accessoirewinkels als Claire's, een drogist, warenhuis of de meidenprulletjesafdeling van de Intertoys slaag je zeker.
skik
29-06-2012 om 15:03
Etos in de buurt?
mijn dochter heeft laatst voor verjaardag van een vriendin goed gescoord bij de Etos, die hebben een verzorgingslijn op basis van de Hoe overleef ik ... serie.
vooral spiegel met ingebouwde lampjes werd zeer gewaardeerd (was iets van 3 of 4 euro)
succes
Dihanne
29-06-2012 om 16:39
Dank!
Het is doucheschuim van vogue geworden met wat maskertjes erbij. Er ging een wereld voor me open bij de drogist
01-07-2012 om 15:39
Moehahha (ot)
Ik nam net een slok koffie, Roosje. Ik zie het gewoon helemaal voor me. Roosje in Prinsessenwonderland bij de drogist. Mooooooooiiiiiiiiiiie spulletjesssssssssss
Tirza
01-07-2012 om 22:32
Haha tirza
Ja nooit geweten dat er zo'n hele tienermeidencollectie bestond