Annette
19-08-2015 om 14:10
Kadootjes voor zoon van 14?
Onze zoon wordt 14 en hij wil het liefst geen geld maar hij vindt het ook moeilijk om cadeautjes te verzinnen. Hij zit op scouting maar heeft geen tent nodig want hij wil daar (nog) niet overnachten. Iets anders wellicht? Wat hebben ze daar nodig als ze niet overnachten en hun kleding is op orde?
Hij heeft nog een kast vol kleding, fiets naar school is prima, heeft zat computerspellen.
Het enige wat hij kon bedenken is een nieuw nerfgeweer maar dat vind ik toch wel jammer, hij speelt er niet mee buiten of zo.
Nog misschien wat originele ideeën hier? Budget is irrelevant want meerdere kleine cadeautjes is ook prima en één wat duurdere is geen probleem en ook tantes/ooms vragen straks wat hij wil.

mijk
19-08-2015 om 14:15
goeie wandelschoenen?
Bouwdoos, muziek? Boeken. Iets nieuws voor/op zijn kamer. Stuntvlieger?
Anders even scoutshopfolder laten slingeren staan ook leuke gadgets in!
Mijk

Mikke
19-08-2015 om 14:24
Hier
Zoon heeft net voor zichzelf een Hubsan x4 mini-drone gekocht,en een eReader met verlichting. Wilde hij beide erg graag hebben! Van ons heeft hij voor z'n verjaardag 'n gamingmuis en -muismat gekregen. Ook populair: iets om dingen mee te maken (Beaglebone, RaspberryPi bijv icm Bendoobox, Arduino), maar dat hangt erg af van interesse. Nerf vinden ze trouwens ook nog leuk

Juno
19-08-2015 om 18:48
Telefoon
Telefoon, telefoonhoesje, chocoladefondueset, firestarterkit van de scoutshop, mooi zakmes, matrasvlieger (een goede is al ver boven de honderd euro), uitje naar pretpark/theater/luxe zwembad/bioscoop, als hij bij de zeeverkenners zit is een radiokist érg leuk, goede koptelefoon, oortjes, cursus surfen/vliegeren/skaten, verrekijker.
Zoiets, denk ik.

Flanagan
19-08-2015 om 19:29
Long board
Om buiten iets te kunnen doen zoals even een brief in de brievenbus gooien.

Annette
22-08-2015 om 15:03
zakmes
Een zakmes lijkt mij wel wat maar mag je daar mee over straat en waar moet zoiets aan voldoen? Ik wil dan geen goedkoop actionprul maar iets waar hij ook wat aan heeft voor langere tijd.

Tigerfeet
24-08-2015 om 09:52
zakmes
zakmes van Victorinox zijn goed en kun je zo duur maken als je wilt. Online of in een goeie winkel kunnen ze je wel vertellen wat voor een mes mag en wat voor een mes niet mag
Tiger

Jippox
24-08-2015 om 12:21
maar
Zijn er dan echt nog 14 jarige jongens die nog geen zakmes hebben?!
Een normaal zakmes mag je trouwens gewoon op zak hebben. Er zijn wat regels m.b.t. lengte lemmet en snijvlakken enzo. Ik weet het niet precies, maar dat is wel te vinden op internet. En misschien dat er scholen zijn die er regels over hebben?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.