Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Erwin

Erwin

05-08-2018 om 10:03

Kleedgeld


vuurvlinder

vuurvlinder

10-08-2018 om 13:31

phryne fisher

"Inmiddels kan ik van tevoren wel een beetje inschatten hoe een kledingstuk zich houdt. En inderdaad, soms heb je een kwalitatief goed kledingstuk voor weinig. Toevallig laatst een korte broek gekocht bij de Hema voor 17,50 en twee shirts bij C&A à 5 euro. Maar in het algemeen is goedkoop duurkoop."

Nou koop ik niet bij de primark dochter wel maar die draagt kleding inderdaad korter dan ik. Maar ook van haar gaan sommige kledingsstukken 2 of 3 seizoenen mee.

Ik heb vandaag een t-shirt aan van Bonprix, bedacht me dat heb ik in 2014 gekocht voor 25 euro, ziet er nog prima uit. En dat is geen uitzondering. Daarnaast verschillende kledings stukken in dezelfde prijsklasse die ik jaren kan dragen. Goedkoop is niet perse duurkoop. (het zou me niet verbazen als veel kledingstukken met dezelfde stoffen in dezelfde fabrieken als de merkkleding gemaakt wordt.) Je betaald ook voor het merk.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

10-08-2018 om 13:49

Vuurvlinder

Prima, wat jij wil.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.