Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-04-2009 om 19:11
Een tijdje geleden heb ik hier gepost met de vraag of hier dezelfde klimparcoursen bestaan als in Frankrijk. Ik kreeg allerlei leuke tips, maar DE tip zat er niet bij. Toevallig hadden we het er gister weer over en vonden op internet een nieuw klimbos in Apeldoorn. Deze week geopend. Mijn kinderen van 12 en 15 zijn er vandaag met hun vader heen geweest en ze hebben het alledrie fantastisch gehad. www.klimbos.nl
Misschien leuke tip voor jullie?
14-04-2009 om 10:55
Bedrijfsuitje
Ik had er al een artikel over gelezen (FD?) en ik was gelijk enthousiast. Nu heb ik wel geen pubers (dus illegaal hier), maar ik mag wel het bedrijfsuitje voor mijn team organiseren dit jaar. Is het klimbos een beetje te doen voor niet meer zo jonge, maar de meeste wel sportieve, mensen, in de leeftijdscategorie 36-63. Voor zover ik weet heeft niemand hoogtevrees, maar zou dat een probleem zijn?
14-04-2009 om 18:06
Vic
Hallo Vic,
ik ben zelf niet meegeweest maar heb een dergelijk klimbos ook in Frankrijk gezien. Het lijkt me uitstekend geschikt voor een bedrijfsuitje (alleen echt niet voor degenen met hoogtevrees, ik zou dus ook niet meedoen......). Tis eng, spannend, wel veilig en hoog. Je kunt elkaar er moreel doorheen slepen