Bellefleur
22-10-2012 om 09:50
Lastige pubers
Afgelopen vrijdag kwam er een vriend van mijn zoon (15) mee eten. Ze hebben samen gekookt, en daarna afgewassen met papa. Gistermiddag hebben we met dochter (13) een boswandeling gemaakt. Toen we thuis kwamen, haalde zoon nét de appeltaart uit de oven. Pubers lastig? Niet altijd

Fiorucci
22-10-2012 om 10:00
Bellefleur
Leuk he! Ik heb gisteren drie vrienden van zoonlief verblijd met een bord nasi en kip, na bandoefening, en ik ben, let op: By far de meeste coole en gastvrije moeder die ze kennen. Kijk, ik kan er weer even tegen.

Kaaskopje
22-10-2012 om 10:30
Ja lief
Zo zijn wij wel eens thuisgekomen na een nachtje weg of een visite in een totaal opgeruimde woonkamer/keuken. Netter dan ik het zelf voor elkaar krijg bijna. Vooral oudste is nogal een sloddervos en als ze zich dan zo heeft uitgesloofd waardeer ik dat enorm.

albana
23-10-2012 om 08:23
Ja leuk
Waar zit die knop?
Ach pubers kunnen soms zo schattig zijn....
groeten albana

Yvonne
25-10-2012 om 16:24
Dit doet me goed
want mijn oudste (13) is vanaf een uur of 12 aan het 'chillen'. Met de afspraak dat hij niet te laat thuis zou zijn om nog iets te doen aan zijn huiswerk voor volgende week (komend weekeinde is hij een weekeinde weg met zijn vader). Ik zit nu (half 5) dus tumtiedum geduldig te wachten. En erger me rot natuurlijk.
Maar, dit draadje helpt weer een beetje. Want toen ik afgelopen week mijn vader van het ziekenhuis naar het verzorgingshuis vervoerde, met alle stress die daarbij hoort, belde hij op: zal ik eens even lekker een appeltaart bakken voor als je thuis komt.
Heerlijk!