Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Leuke tienercamping gezocht binnen 600 km

hoi, wie weet er misschien nog een leuke camping waar veel tieners (met ouders) zijn binnen 600 km? Hoeft niet in Nederland te zijn.

hangt er wel vanaf welk deel van Nederland 
600 km vanaf Friesland is heel wat anders als 600 km vanaf Limburg 

Kikki39

Kikki39

11-07-2022 om 22:20 Topicstarter

ja limburg

Wij zijn vorig jaar bij La clusure geweest in de Belgische Ardennen. Wij hebben jonge kinderen maar veel tieners gezien en wordt ook vanalles voor georganiseerd.

Ik ben met mijn pubers wel eens op de camping in Polleur geweest, ook in de Ardennen. Veel te doen voor pubers, ook op het eigen terrein. Er is ook een zwembad(je) en in de omgeving kun je kayakken en mountainbiken.

Maar als het voor de zomervakantie is ben je denk ik te laat…

Due-scimmie schreef op 11-07-2022 om 22:44:

Wij zijn vorig jaar bij La clusure geweest in de Belgische Ardennen. Wij hebben jonge kinderen maar veel tieners gezien en wordt ook vanalles voor georganiseerd.

Ja, Parc La Clusure, is heel leuk. En niet alleen omdat mijn dochter daar stage heeft gelopen. Veel activiteiten voor alle leeftijden, prachtige omgeving en sinds dit jaar ook nog een heel nieuw zwembad. 

Tango schreef op 15-07-2022 om 20:02:

[..]

Ja, Parc La Clusure, is heel leuk. En niet alleen omdat mijn dochter daar stage heeft gelopen. Veel activiteiten voor alle leeftijden, prachtige omgeving en sinds dit jaar ook nog een heel nieuw zwembad.

Ja het zwembad vond ik vorig jaar ook het enige nadeel. Met dit nieuwe zwembad is kans groot dat we nog een keer teruggaan in de komende jaren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.