Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-09-2025 om 01:56
goedenacht,
Sorry voor dit late tijdstip. Mijn man en ik hebben veel zorgen om onze lieve dochter. Ze is 16 en doet aan automutilatie. We hebben hiervoor hulp. Qua opvoeding liggen mijn man en ik niet altijd op 1 lijn. Nu hoorde ik dat mijn man negatief over mij praat met haar als ik er niet bij ben waardoor ze bij mij doet wat ze zelf wil en vaak over mijn grenzen gaat omdat ze vaak zegt ik doe toch niet wat jij wil. Mijn dochter en man vormen vaak en front tegen mij. Hij valt ook tegen mij uit waar zij en anderen bij zijn waardoor ik erg verdrietig word. Nu heeft hij vanavond zoiets erg gezegd. Wanneer spring jij voor de trein. Hij zei dat tegen mij. Ik vond dit zo respectloos en ben zoo verdrietig. Hij zei het niet waar de kids bij waren gelukkig. Voel me zo rot