Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-06-2012 om 09:43
Mijn dochter van 12 en een half jaar oud, heeft nu sinds een klein jaar wat borstgroei.
Ik zag wel dat de ene kant de tepel groter en dikker werd,maar dacht dat trekt wel bij. Nu is de ene borst wel echt een volle A cup, terwijl de andere een klein opgezet tepeltje is? Zou dit nog bijtrekken? herkent iemand dit? Ze vind het nu nog genant om er mee naar de huisarts te gaan.
23-06-2012 om 11:25
Groot verschil
Het is heel normaal dat borsten in afmeting verschillen, maar dit is wel een groot verschil. Je kunt niet voorspellen of het weer bijtrekt. Als het niet bijtrekt is er ook niet zoveel wat je er aan kunt doen (behalve cosmetische chirurgie). Afwachten dus.
23-06-2012 om 13:56
Ook
Tijdens de groei waren haar borsten even groot maar dochter heeft nu ook een behoorlijk verschil. Ze is bijna 18 dus ik denk dat dat niet meer bijtrekt. Eentje cupmaat C en andere cupmaat E. Afhankelijk van de kleding kun je het soms ook best zien. Gelukkig maakt dochter zelf er geen problemen van.
23-06-2012 om 23:17
Even zo
Ik had op die leeftijd ook wel een cupmaat verschil, is helemaal bijgetrokken, volgens mij zijn ze nu precies even groot
Ongelijke borsten komen heel vaak voor, is niks vreemds aan maar kan natuurlijk wel vervelend zijn.
25-06-2012 om 17:25
Wat het kan zijn
maar heel voorzichtig gezegd, is M Poland. Ontwikkeling van 1 borst.
Afwachten zou ik zeker doen, ze doen er nu toch nog niets aan, en wie weet trekt het bij.
Anders over een jaar of als het verschil nog groter wordt.