Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Steffie

Steffie

18-10-2011 om 15:03

Mee naar schoolarts?

Dochter mag deze week naar de schoolarts (14 jaar). We hebben een discussie of ik wel of niet meega. Zouden jullie meegaan of juist niet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat wil je dochter?

En ik heb mijn kinderen niet naar de schoolarts laten gaan. Het voegt niets toe.

an mien

an mien

18-10-2011 om 16:00

Niet gegaan

Ik heb voor zoon afgebeld, zoon (pdd-nos) is onder behandeling van een kinderarts en psycholoog dus vind ik de schoolarts niets toevoegen.
Afzeggen was zeer eenvoudig de ggd mevrouw was ook zeer vriendelijk en vroeg niet om een verklaring, twee weken later belde ze zoon zelf op omte vragen of hij zelf soms wel langs wilde komen, gelukkig kon hij de mevrouw keurig uitleggen waarom hij ook liever niet wilde komen.
Maar als we besloten hadden wel te gaan dan was ik meegegaan.

An mien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Waarom?

Waarom wil je mee? Een 14 jarige kan dat prima zelf.

Het zou wel zo prettig zijn om vooraf te weten wat het bezoek aan de schoolarts inhoud.

Wij doen nooit met die schoolartsbezoeken mee. Dochter loopt bij de kinderarts en ik zit niet op een mening van een schoolarts te wachten. Heeft voor mij beslist geen meerwaarde.

MerelR

MerelR

18-10-2011 om 19:01

Schoolarts?

Schoolarts is in onze regio afgeschaft denk ik. Kinderen hebben er beiden sinds de lagere school nooit naar toe gehoeven. Oudste nog wel iets van een gesprek met verpleegkundige op school gehad, en ook nog een soort van enquete ingevuld of ze gelukkig zijn en of ze problemen hebben maar verder niets. Wist ook niet dat het nog bestond.

Steffie

Steffie

18-10-2011 om 22:01

Nee: anders

Ik wilde niet mee maar dochter moest naar een nieuwe plek en ze had geen zin om met de fiets te gaan. Dus ze ag het helemaal zitten: ik haal en breng en wacht tot zij klaar is. Inmiddels weet ze waar ze moet zijn en ze gaat verder alleen. bedankt voor het meedenken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.