Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Menstruatieondergoed voor tienermeiden: testers gezocht

Voor een review van een merk in menstruatieondergoed zijn we op zoek naar meiden die dit ondergoed zouden willen testen. Het ondergoed is gemaakt voor tienermeisjes met een fijn design. Het hoeft maar 1 á 2 keer per 24u verwisseld te worden en is voor veel tieners een uitkomst tijdens hun menstruatie. 

Lijkt jouw dochter het fijn om dit eens uit te proberen? Stuur dan een mail naar [email protected] 

Wat ontvangen wij graag als review?



  • Minstens 2 foto’s die we mogen gebruiken van het product dat je hebt ontvangen (geen aan-foto's natuurlijk!)
  • Een korte reviewtekst op onze website van minimaal 300 woorden, we geven natuurlijk nog tips waar je aan kunt denken bij het schrijven

Enne, je dochter mag het menstruatieondergoed natuurlijk houden!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb het aan dochters (15 en 17) gevraagd maar ze hebben geen interesse.  Ze vinden het een vies idee en kunnen zich niet voorstellen dat er meiden zijn die zoiets zouden dragen. Ik kan me voorstellen dat het voor jongere meisjes, die net ongesteld zijn, wel interessant kan zijn. Niks geen gedoe met maandverband wisselen op school enzo.

Biscuitje schreef op 17-07-2022 om 13:58:

Ik heb het aan dochters (15 en 17) gevraagd maar ze hebben geen interesse. Ze vinden het een vies idee en kunnen zich niet voorstellen dat er meiden zijn die zoiets zouden dragen. Ik kan me voorstellen dat het voor jongere meisjes, die net ongesteld zijn, wel interessant kan zijn. Niks geen gedoe met maandverband wisselen op school enzo.

Maar is het dan niet juist voor hen een goed idee om het te testen en hun vooroordelen te testen? 

Rhonda schreef op 17-07-2022 om 14:36:

[..]

Maar is het dan niet juist voor hen een goed idee om het te testen en hun vooroordelen te testen?

Precies. Je moet nooit alleen testen met proefpersonen die er al positief tegenover staan. Ik vind 24 uur ook een vreemd idee. 

Jullie hebben een punt maar maak dat een puber maar eens wijs. Als ze iets niet willen dan doen ze het echt niet en als ze iets stom vinden dan kan je praten als brugman maar dan blijft het stom.   

Aan de ontwikkelaars van dit product: ik heb lang last gehad van zware menstruaties, wat zou ik blij geweest zijn met ondergoed dat een eventueel doorlekken van het maandverband opving/absorbeerde (vooral 's nachts)

Ik ben voor mezelf op zoek naar goed menstruatieondergoed. Had er een paar gekocht bij de Primark om te testen en ik was blij verrast. Helaas hebben ze ze daar niet meer. Heb er nu van de HEMA bij gekocht maar die hebben een veel te kleine pad. Ben helaas geen tienermeisje, maar kan voor het artikel best wel doen alsof, hoor.... 

madee schreef op 17-07-2022 om 16:54:

Aan de ontwikkelaars van dit product: ik heb lang last gehad van zware menstruaties, wat zou ik blij geweest zijn met ondergoed dat een eventueel doorlekken van het maandverband opving/absorbeerde (vooral 's nachts)

Mijn dochter wil graag meedoen met de test (mail is verstuurd) en dit zou voor haar ook een mogelijk voordeel kunnen zijn.

Hier een meid van bijna 15. En die heeft sinds van de week 1 broekje van modibodi.  Ook een bikini broekje voor evt de laatste dag als ze gaat trainen voor zwemsport. Dus zij wil best testen

Ik had gereageerd maar krijg een automatisch bericht dat Yolanda met zwangerschapsverlof is. Moet de mail naar [email protected] ?

Ook gemaild, en kreeg dezelfde zwangerschapsverlofmail als Suzy  
Dus heb de mail geforward naar [email protected]

ik heb ook gemaild, en inderdaad hetzelfde antwoord. 

YolandaOudersnl

YolandaOudersnl

17-07-2022 om 20:23 Topicstarter

Excuses! Die autoreply staat nog aan (onze lieve dochter is nu 3 maanden) maar jullie mails komen goed aan hoor! 

MoederBarberin schreef op 17-07-2022 om 18:01:

Ik ben voor mezelf op zoek naar goed menstruatieondergoed. Had er een paar gekocht bij de Primark om te testen en ik was blij verrast. Helaas hebben ze ze daar niet meer. Heb er nu van de HEMA bij gekocht maar die hebben een veel te kleine pad. Ben helaas geen tienermeisje, maar kan voor het artikel best wel doen alsof, hoor....

Oh, wat stom! Het staat nog wel op de website van Primark. Ik vind ze ook ideaal. 

Jammer dat ik geen tiener meer ben.

YolandaOudersnl schreef op 17-07-2022 om 20:23:

Excuses! Die autoreply staat nog aan (onze lieve dochter is nu 3 maanden) maar jullie mails komen goed aan hoor!

Oh, nog gefeliciteerd dan! 

YolandaOudersnl schreef op 17-07-2022 om 20:23:

Excuses! Die autoreply staat nog aan (onze lieve dochter is nu 3 maanden) maar jullie mails komen goed aan hoor!

Ohh hebben we de beschuit met muisjes gemist!

Van harte proficiat! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.