Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
ingrid

ingrid

24-09-2018 om 14:20

Mijn dochter (15) masturbeert


juf Ank

juf Ank

04-11-2018 om 13:51

damens

Het si niet voor niets een forum regel dat we in het ene draadje niet mogen refereren aan een ander draadje.
Slaat inderdaad nergens op dat Claudine aan haar eigen situatie herinnerd wordt als ze reageert op een ander.

mijk

mijk

04-11-2018 om 17:22

dat is ook weer waar natuurlijk! Voor Claudine

Op zich had jij ook wel reden voor een felle reactie. Je reacte triggerde me erg maar je had het natuurlijk niet tegen mij...
Mijn excuus dan maar voor de dan ook weer wat te felle reactie! (Maar even naar mijn eigen advies luisteren!).

Groet

Mijk

P.s. Ik blijf hopen en denken dat deze TS een heel grote duim heeft waar bizarre verhalen uit gezogen worden.

Pirata

Pirata

04-11-2018 om 18:24

Leren en niet beleren

Laten we dit forum inderdaad gebruiken om van elkaar te leren en niet elkaar te beleren. Meningsverschillen mogen natuurlijk. En verder is dit m.i. inderdaad een non-draadje. Kan me nauwelijks voorstellen dat dít echt is....

Claudine

Claudine

04-11-2018 om 19:23

Dames, bedankt voor jullie begrip

Bedankt Pirata, Emma en Ank. Ik geef toe dat mijn reactie misschien wat bot overkwam, excuses, maar ik was echt verbaasd over de reactie van Pennestreek.

Mijk, ik hoop ook dat de topicstarter dit gewoon heeft bedacht en ik kan mij eigenlijk bijna niet voorstellen dat dit serieus is. Maargoed, we kunnen maar beter het zekere voor het onzekere nemen en haar wat advies geven voordat het echt waar blijkt te zijn en zij vrolijk doorgaat met deze bizarre praktijken in de veronderstelling dat het normaal gedrag is.

mijk

mijk

04-11-2018 om 19:26

Inderdaad

is dit een gevalletje het zekere voor het onzekere nemen .

Mijk

Ik vind dit misplaats  om een school kind dit aan te doen je moet vrij je seksualiteit 
kunnen  vinden  is normaal

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-09-2023 om 01:26

Tonie68 schreef op 26-09-2023 om 01:07:

Ik vind dit misplaats om een school kind dit aan te doen je moet vrij je seksualiteit
kunnen vinden is normaal

Dit schoolkind is inmiddels waarschijnlijk uit huis. Het draadje is 5 jaar oud.

Dat zag ik ook ineens.

Wat voor zoekopdracht gebruiken mensen om dit op te graven?

Poezenmeisje schreef op 26-09-2023 om 01:52:

Dat zag ik ook ineens.

Wat voor zoekopdracht gebruiken mensen om dit op te graven?

Heeft vast iets te maken met het andere topic waar deze Tonie ook een opmerking plaatste. Om er maar weer eens een ander draadje bij te halen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.