Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Lara14

Lara14

12-09-2023 om 16:06

Mijn dochter vind zichzelf te dik?



Hoi,
ik heb een dochter van (een maand) 13 jaar oud. Ze is 57,5 kilo en maakt zich zorgen omdat ze voor de zomervakantie nog schommelde tussen de 51/52 kilo. Je ziet dat ze een beetje dikker is bij de buik. Ze is niet zon goede eter (2 rijstewafel met 100% pindakaas in de ochtend, 3 in de middag en in de avond gewoon een maaltijd met groente, aardappelen en vlees.) Ze is 158 cm. Bij sommige bmi-meters is haar gewicht gezond, bij de andere in overgewicht. Iemand tips?
PS: Ze sport 2 keer in de week. (1 keer normale training en 1 keer keeperstraining) Bij de normale training (hockey trouwens) doet ze ook gewoon in haar keeperspak mee, en ze rent ook het rondje om het veld mee in haar keeperspak. Ook heeft ze elke zaterdag een wedstrijd, en heeft ze 80 minuten gym op school. Ze fiets elke dag 9 km naar school, en zo ook terug. Eerst ging ze weleens met de meiden naar het centrum, en gingen ze iets van cola bij de kruidvat halen met een broodje van de aldi. Ze voelde zich er niet goed bij en gaat nu nog gewoon mee maar neemt geen broodje bij de aldi en haalt bij de kruidvat ace vitamisap (wortelsap) of water.

Infobericht: dit topic is gesloten wegens dubbelplaatsing. Graag in het andere topic verder.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

dubbel, er loopt al een draadje van to met dezelfde content.

Lara14

Lara14

12-09-2023 om 16:17

dat klopt, maar ik had door dat er wat mist, en je kan je content niet bewerken. Daarom heb ik een nieuwe topic gemaakt

Lara14 schreef op 12-09-2023 om 16:17:

dat klopt, maar ik had door dat er wat mist, en je kan je content niet bewerken. Daarom heb ik een nieuwe topic gemaakt

Kun je gewoon aan moderators vragen

Dat ac vitaminesap is trouwens helemaal niet zo goede keuze qua oa suikers als dat een sap is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.