Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-01-2010 om 22:34
Gisteren zat ik met mijn 2 oudsten cluedo te spelen en ze bedachten samen dat ze het wel leuk zouden vinden hun verjaardagsfeestje samen te vieren in de vorm van een moordspel. Heeft iemand daar leuke ideeen of tips voor ? Ik heb al wel een beetje op internet rond gekeken, maar het zijn allemaal betaalde avonden, voor volwassenen. Ik wil het dus zelf gaan organiseren voor kinderen tussen de 12 - 14 jaar.
Gr Dropke
26-01-2010 om 07:56
Inheritance
Hoi,
Er bestaat een spel dat je gewoon in een doos kunt kopen en dat heet inheritance, en ik heb bij The American Bookcenter ook wel andere moordspellen gezien. Dan moet je alles alleen even vertalen naar het Nederlands.
Liora
26-01-2010 om 10:08
Bij
poppelepats.nl hebben ze ook moorddiners voor tieners en volwassenen die je zelf thuis kunt doen.
t Is wel veel kopierwerk, houdt daar rekening mee, want iedereen krijgt een rol toebedeeld.
26-01-2010 om 13:18
Moordspel -lilian?
Klinkt wel érg leuk zeg!! Vraagje aan Lilian, ik begrijp dat jij dat moordspel besteld hebt; hoe beviel het de feestgangers? Zou het ook geschikt zijn voor (slimme) 10-11 jarigen of wordt dat te lastig?