Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Naar amsterdam op 30 april?

Mijn dochter van 14 wil graag met vriendinnen naar Amsterdam. Op het museumplein is radio 538 en daar willen ze naartoe. Ik twijfel erg. Moet dat nu al op deze leeftijd? Ik wil het liever niet. Ben ik dan overbezorgd of heb ik gelijk? Wat vinden jullie?
Groetjes, Fenna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier niet

hier een 14 jarige,die zou niet mogen.
ze is niet gewend aan openbaar vervoer,ze zou hopeloos verdwalen.
mijn andere dochter was 16 toen ze voor het eerst mocht met vriendinnen,zij was gewend zelfstandig te reizen met ov.En ging toen ook in A,dam naar school.

jansje

jansje

29-04-2011 om 09:10

Ligt eraan

ligt eraan, of ze met heel groepje gaat.En hoe oud zijn die anderen dan met wie ze meegaat.
Maar wordt denk ik wel stuiterdruk , ook in de treinen!!

Vic

Vic

29-04-2011 om 10:46

Ik denk het niet

Mijn dochter wordt over drie weken pas 12, maar ik denk dat ik haar op een normale zaterdag wel met een paar vriendinnen naar Amsterdam zou laten gaan. Mijn laatste ervaring met koninginnedag was heel erg slecht (ergens rond 1996). Geheel onbedoeld ben ik toen in een groepje vechtende mensen terecht gekomen. Gelukkig ben ik er heel zonder kleerscheuren vanaf gekomen, maar ik was toch flink geschrokken. Ook het reizen met de trein van en naar Amsterdam met koninginnedag is geen feestje. Daar zou ik mijn dochter nog niet tussen durven laten, ook niet over 2 jaar.

MerelR

MerelR

29-04-2011 om 12:58

Nee.

Ik vind 14 jaar sowieso om zonder begeleiding naar Amsterdam te gaan, dus zeker niet met Koninginnedag. Nu is het wel van meerdere dingen afhankelijk zoals: is je kind bekend met het openbaar vervoer, komt je kind vaker in Amsterdam of een andere grote stad, met hoevelen zijn ze enz. Ik kan me wel voorstellen als je dichtbij of in de randstad woont sneller ja zult zeggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.