Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Ri@vV

Ri@vV

18-07-2010 om 17:47

Ontharen? (dochter 12)

Hoi allemaal,

Mijn oudste dochter is 12 en heeft al behoorlijk wat haar onder haar oksels. Aangezien ze in een dansgroep zit, en in augustus gaan optreden op een festival, vindt ze het zelf natuurlijk niet zo leuk om daar zoveel haar te hebben.
Is het slim om haar nu al te laten scheren? Ik vind zelf dat je juist meer en dikkere haren krijg van veel scheren (ben zelf ook jong begonnen omdat ik zoveel haar heb). Is er nog een andere manier wat iets 'huid-vriendelijker' is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
doremi

doremi

18-07-2010 om 19:52

Fabeltje

Mijn dochter van bijna 12 heeft ook al flink wat okselhaar. En ik haal het regelmatig weg bij haar. Op haar eigen verzoek.
Geen probleem. Vind het uberhaupt nu met hempjes-weer frisser staan. En hygienischer.

Maxime.M

Maxime.M

19-07-2010 om 11:45

Ladyshave

Hier is mijn ladyshave ook zo rond het 12e jaar van mijn dochter ingepikt, oksels en benen scheert ze regelmatig zelf al sinds haar 12e. Het wordt inderdaad echt niet meer en dikker. Het lijkt misschien dikker omdat het haar inderdaad niet meer in een puntje uitloopt maar afgeschoren is, maar goed daar merkt ze weinig van, want zodra ze haartjes ziet scheert ze ze meteen weer af.

Maxime

meg

meg

20-07-2010 om 14:58

Hier ook...

Dochter van 12 scheert haar okselhaartjes sinds vorig jaar zomer zelf weg met wegwerpscheermesjes, onder de douche. Haar beenharen scheert ze sinds deze zomer met ladyshave-opzetstuk van mijn epilady. De epilady zelf (het pincetgedeelte dus) dat durft ze niet en hoeft natuurlijk niet. Doet zeer (!). Daarna alles lekker insmeren ze is er zo blij mee, lekker glad. Op de gebruiksaanwijzing van de epilady stond iets over de bikinilijn... wat dat was wilde ze graag weten. Ik heb uitgelegd dat ze daarmee haartjes bedoelen die boven /onder bikini uitkomen, maar ze draagt gelukkig bikiniboxershortjes. Dat scheren gaat me nog even te ver hoor.

Ri@vV

Ri@vV

22-07-2010 om 01:19

Thanx

bedankt voor jullie reakties! dan gaan we maar gewoon aan het scheren slaan, ze wil zelf ook van de haren onder haar arm af natuurlijk Zeker nu in de zomer, continue topjes aan, dan staat het wat frisser

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.