Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Onverklaarbare pijn in beide kuiten

Mijn zoon van 13 jaar heeft onverklaarbare pijnlijke kuiten waar hij al 2 weken niet op kan lopen, dit heeft hij gekregen na een griep virus is er iemand bekend met zo een symptomen ?


Morado

Morado

13-02-2023 om 07:13 Topicstarter

Wij laten het ook niet hierbij zitten zullen deze week ons best doen om erachter te komen waar die pijn in de kuiten niet willen verdwijnen🍀

Hoe gaat het nu met je zoon?

Morado

Morado

18-02-2023 om 09:33 Topicstarter

heeft nog steeds pijn bij inspanning op de kuiten , echo gehad niks uitgekomen. Neuroloog komt nou ook te pas.

Vervelend zeg, hier ook een zoon die dit heeft gehad na een griep maar niet zolang als jouw zoon. Sterkte ermee.

Ik ben inmiddels ook bij de huisarts geweest en heb daar ook de pijn in mijn kuiten aangestipt. Het kan van Covid zijn, een soort van spierkramp, maar hij gaf ook aan dat het bij vrouwen van mijn leeftijd vaker voorkomt (bah)

Ik hoop dat het bij jouw zoon gewoon snel verdwijnt zoals het gekomen is!

Morado

Morado

20-02-2023 om 06:20 Topicstarter

vind het gewoon bizar heb er zelf nog nooit van gehoord dat je van de pijn er niet op kan lopen al weken lang. Vandaag maar weer eens het ziekenhuis bellen.
Bedankt voor jullie medeleven allemaal☺️

Hoe gaat het met zoon Morado?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.