Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-05-2013 om 09:32
Ik wilde net hetzelfde vragen als Lou hierboven maar dan voor mijn zoon van 12. Welke films zouden leuk zijn voor filmavondje voor een groepje jongens uit de brugklas?
Bij recente films ben ik altijd bang dat veel kinderen 'm al gezien hebben. En films die ik nog van vroeger ken, blijken soms toch te oubollig. Hoewel Back To The Future bij mijn kinderen wel in de smaak viel (maar die kent mijn zoon dus al).
21-05-2013 om 10:21
The avengers (de wrekers)
Ik verheug me er nu al op dat zoon dan The Avengers (de wrekers) kan kijken (de oude serie) met John Steed en Emma Peel. Hoewel het wel heel eng kan zijn. Is weer eens wat anders dan James Bond.
21-05-2013 om 14:38
Idee
mijn zoon van 12 kijkt graag naar films zoals Spiderman, Batman, Captain America, Iron Man, The Avengers en zoiets.
Wat denk je verder van Beverly hills cop, Die hard, Star Wars, Indiana Jones, The Mummy, Men in black, Hunger Games
Wat minder spektakel: Brave, The Hobbit
21-05-2013 om 17:59
Stormbreaker
een soort jonge james bond.
indiana Jones is hier ook favoriet.
22-05-2013 om 19:51
Timeline
Timeline is een spannend SF-verhaal vol spektakel in de middeleeuwen met een jonge knul in de hoofdrol.
En de hele Fast en Furious-reeks. Zoon (15) en dochter (12) kunnen niet wachten tot deel 6 uitkomt.
Het valt me hier trouwens vaak op dat kinderen het helemaal niet erg vinden dat ze hem al gezien hebben. Sommige films kijken ze diverse malen.
Tihama
23-05-2013 om 09:20
Bedankt
Bedankt voor de tips! Stormbreaker en Timeline kende ik nog niet, ga ik zeker naar kijken. o.a. Men in Black heb ik wel gezien maar had ik nog niet bedacht.
En leuk om te horen dat 'die ken ik al' niet per se een probleem hoeft te zijn. Dat scheelt weer stress