Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Annet

Annet

05-07-2014 om 15:26

Op afstand bestuurbare auto

Mijn zoon wil graag een op afstand bestuurbare auto waarmee je buiten kunt racen, het liefst ook door zand en kiezels. Het moet een auto zijn die ook voor volwassenen geschikt is.
Wie heeft een tip qua merk, soort, waar moeten we op letten?

Katniss

Katniss

05-07-2014 om 18:52

Nikko

Mijn dochter heeft een Nikko Vaporizr. Die kan prima door het zand en kiezels, en zelfs een stukje door water. Ik weet niet of hij echt geschikt is voor volwassenen. Volgens de aanduiding is het vanaf 8 jaar, en ik vind het in ieder geval een leuk ding ('Mam nou mag ik weer!').
Let erop dat er een oplaadbare batterij bij zit. In de goedkopere Nikko's moet je van die grote batterijen doen. Dat kost ook een vermogen, want als ze hem per ongeluk aan laten staan zijn je batterijen leeg.

05-07-2014 om 23:15

verspaget

http://verspaget.nl/auto's-radiografisch/traxxas-3602t

Mijn zoon had die tot voor kort maar net verkocht. Heeft er heel veel plezier van gehad, was in een tijd (groep 8) dat verschillende vriendjes er 1 hadden dus dat was erg leuk. Dit is wel serieus"speelgoed", ook door volwassenen gebruikt. Wij hebben hem ook in die winkel gekocht in Eindhoven, veel keus maar wel prijzen boven en rond 150 euro.

Waar je op moet letten? Wii vonden een extra accu fijn, je kunt per keer maar een bepaalde tijd racen, dan is het weer opladen.
Zachte banden vond zoon fijn.

Auto werd mee gestunt bij het leven, kon hij prima tegen. Zelfs nog eens een oude gsm erop vast gemaakt om te filmen tijdens het rijden haha.Auto kon snoeihard maar dat werd maar zelden gedaan omdat je daar een flinke straat voor nodig hebt. Ik ving wel eens op straat staan om te zien of er geen auto aankwam om even voluit te racen. Auto kon een volwassen auto bijhouden.

twee soorten

Hoi Katniss,
De Niko Vaparizr heeft ook nog een leuke prijs.
Er zijn twee soorten niko vaparizr's en gewone versie en een versie 2.
[Link verwijderd door forumbeheer]
Welke van beide heb jij?
En weet jij toevallig of beide de juiste batterijen hebben?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.