Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ouders gezocht van kinderen die thuis wel al uit de kast zijn en op school struggelen


Silay

Silay

02-04-2023 om 19:49 Topicstarter

Pippeltje schreef op 02-04-2023 om 17:50:

[..]

Mijn zoon is ook heel gevoelig en kan niet 'niet reageren'. Hij is wel eens voor homo uitgescholden maar dat is maar heel kort geweest: toen zijn vriend zich had laten zien op het plein en mijn zoon er niet geheimzinnig overdeed (en zijn mentor had ingelicht) was dat zo over!

Maak je geen zorgen over een óude' mentor. Homoseksualiteit is van alle tijden, iets ouder zijn zegt NIETS. (bovendien vind ik het stiekem ook een beetje beledigend; namelijk leeftijdsdiscriminatie )

Mijn zoon kwam op een leuke manier úit de kast'. Hij had 2 x verkering gehad met een meisje maar ik voelde aan alles dat hij hooguit gevleid was. Op een bepaald moment kwam hij heel sip bij me, kroop tegen me aan en bekende dat hij voor het eerst echt heel erg verliefd was. 'Ja' zei ik toen...'en dat is niet op een meisje, he? Hoe heet hij?'

Huh?? Hij rolde van de bank van verbazing en snapte niet dat ik dat doorhad.

Oops ja sorry is inderdaad een "foute" aanname dat een oudere mentor het minder goed zou oppakken. Heeft inderdaad niets met leeftijd te maken. 

We gaan het zien. Hij is in de lead en ik en zijn vader zullen hem zo goed mogelijk en in ieder geval met alle liefde ondersteunen 😊

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.