Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Marjolein

Marjolein

14-08-2014 om 15:57

Overhemd voor slanke slungel

Puber vindt dat hij niets anders kan kopen dan t-shirts, omdat overhemden allemaal zo wijd zijn. Nu klopt het dat hij met zijn 1,86m in grotere maten valt en dat die erg wijd vallen.
Maar kleinere maten zijn weer tekort...
Hij zegt dat er geen smalle overhemden zijn.

Dat lijkt me toch stug, er zullen toch wel meer slungels zijn die voor het dinertje met Oma een beetje netjes voor de dag willen komen?

Ik heb beloofd dat ik het aan jullie zou vragen.
En o ja, liefst niet al te duur, want kleedgeld
Graag jullie tips!

Marie

Marie

14-08-2014 om 18:16

slim fit van C&A

Bij de C&A verkopen ze slim fit overhemden en die zijn echt niet duur.

Ilva

Ilva

14-08-2014 om 18:25

Marjolein

Waar koopt jouw lange slungel zijn broeken? Mijn oudste heeft eigenlijk broekmaat 25/32 maar dat is nergens te vinden. Alleen in die hele strakke broeken en dat vindt hij vreselijk. Binnenkort heeft hij weer nieuwe nodig dus heb jij een tip? Ik zoek me altijd rot.

Vera*

Vera*

14-08-2014 om 18:34

Zalando

Zalando heeft wel damesbroeken in maat 24. Hoe het met herenbroeken is weet ik niet.

Moeder

Moeder

14-08-2014 om 19:45

Shirts

Ik dacht dat ze overhemden hadden maar het zijn alleen t shirts Maar misschien toch een nuttige link http://www.girav.nl/
Voor mijn lange zoon ben ik ook bij de C&A geslaagd voor een mooi overhemd.

mijk

mijk

14-08-2014 om 20:06

hier zo'n man

Slim fit sting, sommige merken vd echt slim fit vragen...

patrica1966

patrica1966

14-08-2014 om 20:34

C en A

Inderdaad slim fit van C en A. Zoon 193 cm is hier goed geslaagd voor leuke overhemden voor een leuke prijs.

Ilva

Ilva

14-08-2014 om 21:59

Vera

Zalando heeft alleen skinny jeans in die maat. Die hebben we een keer besteld maar dat vond hij vreselijk. 'Gewone' broeken hebben ze dus niet in die maat. Laatste keer bij zo'n speciale jeanswinkel (ben de naam even kwijt) en daar hadden ze hele smalle in maar 176 die langer waren dan andere 176. Dat lukte, maar ja, inmiddels is hij weer gegroeid. Ik denk dat het dan weer gewoon de kleermaker wordt. Zo klein mogelijk kopen en laten vermaken bij de kleermaker. Wordt een niet zo'n duren broek toch weer een stuk duurder (en na een half jaar is hij er weer uitgegroeid).
De slimfit broeken bij C&A zijn veel te wijd voor hem.

misschien

Bij de Sting? Hier met slungel van 1.95 m toch meestal wel geslaagd. Neem de tijd en vraag hulp. Ik hoop dat het lukt, lastig hoor zo'n maat.

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

15-08-2014 om 10:59

weet je zeker

Dat het geen smoes is omdat hij geen overhemd wíl dragen? En is een poloshirt geen optie dan?

Barvaux

Barvaux

15-08-2014 om 11:15

spijkerbroek

Mijn zoon kon heel makkelijk slagen bij de jeanscentre, daar waren we naartoe gestuurd door iemand die een nog dunner exemplaar had dan wij.

Verder draagt mijn jongste altijd een riem en maak ik mij niet meer zo druk om het feit dat de broek in de breedte niet passend is.

Dat van dat overhemd betwijfel ik ook een beetje: wat maakt ietsje te ruim nu uit, het kan inderdaad een smoes zijn, maar goed mijn jongens lopen dus ook altijd in te ruime shirts dus die zijn het wel gewend.

duitsland

In Duitsland schijn je verschillende wijte-maten wel te kunnen kopen.
Mijn vriendin (3 slungels) bezoekt met grote regelmaat winkelcentra in Duitsland, gewoon bij de reguliere zaken, die je bij ons ook wel hebt, alleen hebben ze daar dan dus een ander aanbod.
Misschien online ook wel?
Daar misschien zoeken?
groeten albana

Marjolein

Marjolein

15-08-2014 om 12:13

Dank voor de tips! Slim fit dus....

Blijkbaar genoeg aanbod. Ik denk dat het struikelblok is geweest dat hij niet gevraagd heeft naar slimfit.
Zoon loopt een winkel (meestal C&A, want goedkoop) binnen, kijkt wat in de eerste rekken en past wat hij leuk vindt. Ja, dan heb je dus van die soep jurken.
Dus even vragen naar "slim fit". Ik geef het door!

Marjolein

Marjolein

15-08-2014 om 12:19

Ilva

Die tijd heeft hij gehad. Hij heeft nu gewoon maat 30/32 tot 32/34 in de kast. Dus best doorsnee van postuur, alleen zijn bovenlichaam is smal en dan vooral bij de buik gaat het zwabberen.

De periode dat hij nog zo iel was heeft hij overbrugd door heel lang in de grootste kindermaat te lopen. Broek dan wel lekker "modieus" laag, dat ging heel lang goed. En vandaar door naar maat 28/32.
Misschien een idee?

Marjolein

Marjolein

15-08-2014 om 12:25

Bulletje Bliep smoes

Ja, dat speelt zeker ook mee
Maar hij hangt nu zo bijna tegen volwassen aan en wil zelf ook wel eens netjes voor de dag komen.
Vooral niet te vaak natuurlijk

En nee zeg, een poloshirt..... tssss, dat kan natuurlijk echt niet!
Waarom niet weet ik ook niet, maar dat is echt not done hier.
Misschien het officieuze plaatselijke jeugd kledingvoorschrift ?

Marjolein

Marjolein

15-08-2014 om 12:28

Albana Duitsland

Dank voor de tip!
Niet echt in de buurt voor ons, maar mocht het echt niet lukken dan is het een optie.
Maar hij kan nu op pad en gewoon eerst vragen naar slimfit.

Ilva

Ilva

15-08-2014 om 13:48

Marjolein

Laag hangen, ik zie het hem niet doen. Daar is hij te netjes voor. Hij vindt het vreselijk (zijn broer daarintegen heeft er helemaal geen moeite mee, tot gruwel van mijn lange slungel dus). Jeanscentre was de winkel waar ik was geweest. Met geweldige hulp dus deze broeken gevonden. En ik wil graag broeken hebben maar ik weiger € 150 uit te geven voor een broek (x minimaal 2) die na een half jaar weer te klein is. Dan is de kleermaker een goedkopere optie.

esprit

uitverkoop? Heeft ook slimfit. Wij hebben moeite met broeken maat 29-36 te vinden. Alle gekleurde broeken bij bv the Sting etc zijn gewoon veel te kort, dat schijnt 1 lengte maat te zijn?

Marie

Marie

15-08-2014 om 22:56

samen winkelen?

Misschien een idee om eens samen op zoek te gaan naar een overhemd?
Pubers zijn inderdaad niet altijd handig met zoeken in een winkel.

De WE voor mannen heeft ook overhemden in slim fit model. Elastisch materiaal. Toch even vragen aan de verkoper. Voor 30 euro heb je 2 overhemden.

Mijn lange slungel

Draagt ook wel overhemden. C en a is vrij breed, maar protest, bertus ten hoor, bristol, die passen hem wel. Hij is 1.95 lang en is heel smal. Broeken koopt hij van Cars. Niet goedkoop, maar wel stoer en in smalle maten verkrijgbaar.

melleke

welke van Cars pakt je zoon dan? In de kindermaten hadden wij die ok altijd voor zoon maar nu gaat het maar tot maat 34 in zijn breedte maart 29? Is die echt zo lang dan? Bij andere broeken van zoon wordt 34 echt te kort nml.

Ilva

Ilva

17-08-2014 om 12:52

C&A

Ik was van de week bij C&A en daar was een hele aardige (nieuwe) man die hielp. Ik zorgt een broek voor zoon nr. 2 maar vroeg gelijk ook even voor zoon nr. 1 omdat hij zo mager is. Hij heeft lang gezocht en vond niets wat paste. Ik vroeg hem of dit nu zo uitzonderlijk was. Nee, vertelde hij, het komt vaker voor. Maar 28 wordt wel verkocht maar alleen voor lengte 30 en 32 terwijl er veel meer vraag is voor maat 28 met lengte 34 en 36. Maar om een of andere reden wordt dat niet gemaakt. Nu is maat 28 nog te groot voor mijn zoon maar tegen de tijd dat hij lengte 36 heeft kan maat 28 misschien met riem. Maar ja, dan moet het wel gemaakt worden.

Hij was nog zo aardig om mijn een adres te geven van een winkel waar het misschien wel hadden maar ook zij gaan maar tot maat 28. Ik denk dat het maar weer de kleermaker wordt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.