Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Stenna

Stenna

06-04-2011 om 14:02

Paasuitjes voor pubernerds

Hoi,

Puber van bijna 15 zit in een dipje, volgens mij zou 't hem goed doen wat meer te ondernemen ipv binnenshuis aan het scherm gekluisterd te zitten. In het lange paasweekend wil ik hem dus met vriendelijk geweld losweken en wat gaan ondernemen met z'n tweeen (man heeft geen vrij). Maar wat??!! Wie weet er iets leuks? Vroeger deden we heel veel met hem, hij hield van water, strand, dierentuinen, musea met natuur en techniek (Nemo, Naturalis, Space-expo), e.d. Maar daar vind hij nu allemaal niks meer aan. Wat dan? Zijn interesses nu zijn gamen, gamen, gamen, basketball, muziek, nog wel een beetje techniek, en gamen, gamen, gamen. Tja. Iemand tips hoe zo'n nerdy in beweging krijgt?

oja: waar hij niet van hield (nooit van gehouden) zijn pretparken en achtbanen enzo. Gelukkig!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Paal

Paal

06-04-2011 om 16:52

Budget?

Ik ken het budget niet, maar toen dochter 16 werd, en al maanden problemen had, lamlendig voelde enz, zijn we een paar dagen met ons 2 naar Barcelona gegaan.
Niet dat dat alles heeft opgelost, maar we zagen elkaar weer staan en konden vanuit dat punt weer verder.

dreft

dreft

07-04-2011 om 06:13

Mediapark

ik ben er zelf nog niet geweest maar heb leuke verhalen over het mediapark in hilversum gehoord? als je het opzoekt via google ziet het er leuk uit.

Sawo

Sawo

07-04-2011 om 15:16

Zelfde probleem

Hoi Stenna

wij zitten hier met hetzelfde probleem. We krijgen een deen voor uitwisseling en moeten zondag wats leuks gaan doen en alle voorstellen worden afgedaan als stom.

Wat mijn puber nog wel leuk is is samen klimmen (zowel binnen als buiten, zgn klimbossen) en bodyboarden in dutch water world in Zoetermeer ( naar kortingsbonnen moet je even zoeken op korting op internet) en daarna wokken.

Rosase

Rosase

09-04-2011 om 21:24

Indoor skydiven?

Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.