Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Martijn

Martijn

16-04-2018 om 23:16

pff cadeau voor 17- jarige jongen... help eens

Mijn zoon wordt zeventien. Natuurlijk wil hij geld. En dat krijgt hij ook. Maar ik vind het zo kaal. Hebben jullie nog ideeën voor wat leuke dingen erbij?

Alvast bedankt!

Erbij...

Oortjes, bioscoopbon, portomonnee (met het geld erin), cadeaubon (kleding, uitje), tshirt van zijn idool.

linda75

linda75

17-04-2018 om 00:19

autorijles?

wij hebben onze zoon toen hij 16 werd een theoriepakket gegeven..Ik weet niet of hij al rijles wilt volgen maar anders is een eerste les of theorie een leuk idee?

Sanne

Sanne

17-04-2018 om 06:33

Zo'n pasjes ding (stevig van metaal of misschien kunststof), dat je de pasjes omhoog kan laten komen. Dus ipv een portemonnee, kan geen muntgeld bij.

Tijdschrift?
Stripboek?
MacDonaldstegoedbon?
Deo of douchespul?

Je kunt ook gewoon vragen of hij toevallig nog fysieke wensen heeft, zodat je dat geld niet net aan het verkeerde uitgeeft. Dat zou mijn dochter nl. erg jammer vinden.

guera

guera

17-04-2018 om 08:26

ehm

Luchtje?
Een mooie leren riem?
Wat zijn hobbies? bv iets voor pc?
Leuk tshirt....

Gaat ie nog mee op zomervakantie? bv iets voor de vakantie een nieuwe zwembroek, snorkel, voetbal. Sja ik denk maar hardop

Kaaskopje

Kaaskopje

17-04-2018 om 09:20

Kleinigheidje

Als je toch al accepteert dat je geld gaat geven, dan hoef je toch niet moeilijk te doen over een cadeau?

Wij hebben de dochters een tijdje een abonnement gegeven. De een van de ANWB, de ander van de trein. Het ANWB-abonnement voelde toch wat kaal, dus daar zijn we dit jaar vanaf gestapt. Dat betaalt ze voortaan zelf. Aan een kant jammer, het was lekker makkelijk, maar een cadeau geven vind ik toch ook wel weer leuk. De ander krijgt nog steeds 'de trein' en dan doe ik daar bijvoorbeeld een zelfgemaakt dingetje bij die ik in een felicitatiekaart overhandig en/of ik hang die kaart aan een ingepakte fles lekkere zeep, dat werk. (Dit jaar zag ik heel toevallig een douchezeep van Action die erg lekker rook en een verantwoorde uitstraling had, voor nog geen 2 euro). Met lege handen aankomen vind ik niet leuk. De waarde van het geheel overstijgt het tientje absoluut niet.

margaretha

margaretha

17-04-2018 om 11:05

mok

met foto's van hemzelf of dingen die hij leuk vind, idem muismatje of ... (bij de hema kun je vanalles vinden ) Zo vond mijn zoon het leuk om een tarsis mok te krijgen.

Paperclip

Paperclip

17-04-2018 om 11:17

Een belevenis

Ik begrijp uit je post dat je zoon 'alles al heeft'. Dan zou ik kiezen voor een belevenis. Samen een weekend weg, of een concert bezoeken, of desnoods samen uit eten en naar de film, als hij het maar leuk vindt en jullie samen tijd kunnen doorbrengen.

Dora

Dora

17-04-2018 om 11:21

Steam

kaart als hij gamer is. Kun je kopen bij gamemania oid. Maar uiteindelijk is dat ook geld, maar dan voor games.

Powerbank of leren riem

Met een powerbank kan je je smartphone opladen.

Een goede zwarte leren riem ( pme).

Tine Winkel

Tine Winkel

17-04-2018 om 15:36

tegoedbon

voor een lokale ijszaak - valt hier in Delft altijd in de smaak

Ava

Ava

17-04-2018 om 16:02

Een (grote) pot drop/snoep/koekjes met mega strik.

Martijn

Martijn

17-04-2018 om 16:58

bedankt

zitten hele leuke dingen bij. Kan ik wat mee. Bedankt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.