Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Vera*

Vera*

07-09-2009 om 18:23

Portemonnee kwijt

Zucht, zoon wil een boodschapje doen en dan raakt hij onderweg zijn portemonnee kwijt. Die domkop had er 100 euro (!) in zitten. Hij is dus ál zijn geld kwijt. Behalve dat hij baalt baal ik net zo hard. Als bijdrage voor zijn net gekochte mobieltje heeft hij (drie dagen terug) 50 euro (eenmalig) gehad en eigenlijk wil ik hem nu niet weer wat geven. Maar helemaal niets aan geld hebben en dat terwijl je nét in de brugklas begonnen bent......gggrrrr.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

07-09-2009 om 18:58

Er is nog hoop

.... want, echt, er zijn eerlijke mensen op onze aarde. Ik ben ook een keer een portemonnee kwijt geraakt, en die heb ik de volgende dag keurig teruggekregen. Mét al mijn geld, pasjes, strippenkaarten etc. Had hij er iets in zitten met zijn naam?

mirreke

mirreke

09-09-2009 om 11:35

Hmm, bij dochter

is de portemonnee gevonden, ergens afgegeven op school, en daar weer gestolen. Later hebben we godzijdank wel haar id-kaart nog teruggekregen.
Ik heb dochter geen geld ter compensatie gegeven, ze is namelijk vrij nonchalant. Sterker nog, ze moest het geld voor haar buskaart dat ze tegen de afspraak in ook erin had zitten, terugbetalen van haar zakgeld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.