Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Lynna

Lynna

29-04-2011 om 07:22

Primark of bataviastad?

En iets heel anders, met dochter van 14 wil ik een dezer dagen gaan shoppen. Ze is overal uitgegroeid en heeft heel veel nodig. Ik heb gehoord over Primark, dat dat leuk is en goedkoop. Zij wil graag naar Bataviastad. Vind ik ook prima, maar ik ben laatst naar Rosada Outlet geweest en dat viel tegen. Weinig keus. Is Bataviastad uitgebreider? Wie heeft ervaringen met Primark of Bataviastad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat vind ik nou apart, iemand die Primark kiest als doel van een dagje shoppen. Dochter en ik hebben Primark weleens van binnen gezien, het is inderdaad onwaarschijnlijk goedkoop (in wat voor eng atelier zullen ze al die kleren maken??) maar om nou daarvoor op pad te gaan - nee hoor.
Ik heb het idee dat zo'n Outlet gauw tegenvalt. De meest gangbare maten zijn eruit. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Brianna F

Brianna F

29-04-2011 om 08:41

Primark

Zo onwaarschijnlijk goedkoop ben je in een outlet niet uit.
Houd wel rekening met Eftelingachrige rijen voor pashokje en kassa.

louise

louise

29-04-2011 om 08:49

Over primark

Ik ben onlangs in Luik bij de Primark geweest. Inderdaad, onvoorstelbaar goedkoop en het houdt zich ook nog in de was, althans, de dingen die wij er hebben gekocht. Er zit ook een hoop troep bij maar ook echt leuke dingen en dan hoef je niet eens heel erg goed te zoeken. Ze schijnen ook geregeld in de jeugdbladen zoals Hitkrant te staan.
Bromvlieg: "in wat voor eng atelier zullen ze al die kleren maken??" Ik vroeg mij ook af waarom het zo goedkoop kan zijn, ben naar hun Britse (moederbedrijf is Brits) site gegaan en dat met die naaiateliers schijnt nog wel mee te vallen, zie http://www.primark.co.uk/aboutus/csr
Zelf heb ik niets met outletcentra. Ik vind veel kleding en schoenen overjarig en nog steeds duur. Als je iets in de opruiming koopt, ben je vaak nog voordeliger uit. Mijn dochter (bijna 14) heeft 1 uitzondering: Vans in Roermond.

louise

louise

29-04-2011 om 08:51

Oh ja, de rijen

Goeie Brianna, dat was ik vergeten: de forse rijen voor de pashokjes. Ik zag diverse mensen tussen de rekken passen.

jansje

jansje

29-04-2011 om 09:09

Leuk primark

dochter , 15, is gisteren dag je primark geweest.
Helemaal geweldig vind ze dat, goedkoop en leuk.
Ze kiezen meestal dag dat ze daar niet vrij van school zijn en hier wel, ivm drukte. doet hempje onder haar kleding kan ze de bovendingen zo passen in winkel. Hadden 10 min gewacht voor pashokje, valt mee.

Sawo

Sawo

29-04-2011 om 12:15

Bataviastad

Hoi Lynna

Ik ben vaker in Bataviastad geweest maar onze 16 jarige dochter vindt er niet veel aan. Het is alleen designers kleding en een T shirt kost nog steeds vaak 20 euro. Ga naar een leuke stad.
Omdat mijn dochter graag wat anders draagt dan anderen vindt ze Antwerpen erg leuk. Primark ken ik niet.

groet

Saar

maan.

maan.

29-04-2011 om 12:35

Waarom outlet?

als ik de nadelen lees van outlet (geen eigen ervaring) vraag ik me af waarom je niet een leuke grote winkelstad in de omgeving opzoekt? (zoals mijn dochter zegt: maakt me niet uit waar we shoppen als er maar een coolcat en een sting zitten).

maan.

maan.

29-04-2011 om 12:39

Primark?

toch even gekeken, nieuwsgierig, ik had nog nooit van primark gehoord. Ik zie dat ie in de buurt van oosterhof zit.. heb je meteen twee vliegen in een klap?
(toch eens onthouden voor als ik er in de buurt ben..)

Paal

Paal

29-04-2011 om 20:16

Beide vond ze leuk

Outlet heeft merkkleding, maar van vorig jaar. Ook daar is het zoeken. Zeker als je een gangbare maat hebt. Dochter is klein en vond er wel wat.
De Primark was heel anders, maar niet minder leuk.
Groot inkopen doen voor weinig geld. Niet in de pashokjes kunnen, te lange rij, maar broeken kan ze daar toch niet kopen.
Shirtjes, accesoires, bikini, korte broek, noem maar op.
De rij voor de kassa is een ander verhaal. Zeer gestructureerd en niet lang gestaan. Op een drukken zaterdag.

De gestructureerde rij van primark

lijkt wel een incheckbalie met al die nummers

Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2011 om 21:48

Die rij

Ik vond die kassarij heel grappig. Stonden we met 3 klanten heel gestructureerd te zigzaggen Van de wachtende mensen bij het huwelijk gister werd gezegd dat het allemaal zo netjes toeging. Geen gedoe en netjes achter de agent aan naar de balkonscène. Het wordt er bij die Britten ingepompt. En nu mogen wij er ook van genieten... bij Primark.

ilsepilse

ilsepilse

01-05-2011 om 19:40

Bataviastad

er zijn wel wat nieuwe leuke winkels bij gekomen in Bataviastad, omdat we in de buurt wonen gaan we vaak langs maar je moet wel de prijzen kennen.
Soms hebben ze leuke acties bij indian Rose vooral voor ranke meiden, ik pas er niet meer in
Hou hun website (www.bataviastad.nl) ff id gaten vooral bij de opruiming kan je best goed slagen .
Primark ken ik van horen zeggen.

Kaaskopje

Nee hoor, dat wordt er niet ingepompt, dat zit gewoon in het Britse bloed ;o)
Je post doet me wel weer herinneren aan een voorval toen ik net een paar maanden in Schotland woonde. Wilde gaan afrekenen en zag net een dame weglopen bij een kassa, dus ik er naartoe en betaalde. Toen ik me omdraaide zag ik dat er dus zo'n "Primark-achtig-systeem" was en er zeker wel 20 mensen stonden te wachten. De kassiere zei niet tegen me dat het mijn beurt nog niet was en ook de wachtenden lieten niets van zich horen, dat zou toch onvoorstelbaar zijn in Nederland ???

Lynna

Lynna

02-05-2011 om 06:44

Bataviastad

Dank allemaal voor jullie tips. Uiteindelijk ben ik gister met dochter naar Bataviastad geweest. Ik vond het niet erg goedkoop, maar er waren wel heel veel favoriete merken van dochterlief bij elkaar te vinden. Uiteindelijk toch 4 shirts en 2 broeken gekocht, ze is er helemaal blij mee.

Geslaagde middag gehad!

Kaaskopje

Kaaskopje

02-05-2011 om 23:46

Shonagh

Hier zou het fout met je afgelopen zijn)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.