Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
2 boys

2 boys

26-09-2009 om 11:39

Puber en een nachtzoen

hallo

Even een vraagje wat vinden jullie?

Mijn zoon 13 jaar echt een puber geeft als hij naar bed gaat iedereen nog een kus ook opa en oma nu was mijn schoonzusje hier en die vond het wel vreemd zo grote knul dat nog een nachtzoen geeft vooral aan opa

Nu zit ik te denken kan dat echt niet meer?aan de ene kant vindt ik het nog wel wat hebben hoor hij doet altijd al zo stoer,hoe gaat dat bij jullie?

Groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
2 boys

2 boys

26-09-2009 om 12:41

Bedankt

Ja je hebt helemaal gelijkt, stom he ging ik weer twijfelen
Een reden zou ik niet weten alleen dat haar jongens ook ongeveer zo oud het niet doen.

Bedankt

Tirza G.

Tirza G.

26-09-2009 om 12:45

Tjongejoongejonge

Geníet er van zeg, allemachtig, wat een miep die schoonzus. Laaaaaaaaaat hem lekker, heerlijk toch. Het gaat voorbij, echt waar. En misschien wel niet Ook niet erg toch?

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2009 om 13:26

Stom

Je schoonzus dus! Ze maakt dus ook nog onderscheid in mannen en vrouwen? Dat is zo passé.
Mijn kinderen zijn er zelf mee gestopt. Ook met verjaardagen met kus en al feliciteren is iets waar ze moeilijk bij kijken. Ik weet niet hoe dat komt. Het zij zo. Een beetje jammer vind ik het wel. Het gaat er vooral om dat je zoon doet waar hij zich goed bij voelt en je schoonzus heeft daar niets over te zeggen.

reina

reina

26-09-2009 om 20:45

Juist leuk

Heerlijk toch, zo'n puber die gewoon laat merken dat hij jou en zijn opa en oma lief vindt!! Mijn zoon is al 23, maar als hij ons (of zijn opa en oma) bijv ziet in het restaurant waar hij werkt geeft hij spontaan een zoen, ongeacht de andere gasten om ons heen .

Rembrand

Rembrand

26-09-2009 om 23:01

Waarom stom?

Ik krijg van mijn oudste puber ( bijna 18 ) ook nog steeds een kus.
Opa geeft hij geen kus meer, maar dat doet die van 10 jaar nog wel.
M.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-09-2009 om 23:25

Rembrand

Reageer je op mijn woordje stom? Zo ja.. dan wel verder lezen

Maylise

Maylise

27-09-2009 om 00:13

Normaal

Ik krijg altijd een nachtzoen van mijn volwassen en puber zoons. Mijn man trouwens ook. Ik zou het eerder raar vinden als ze het niet meer deden.

Ik vind zoenen als begroeting of als afscheid heel normaal. Ik vind het ook heel normaal als mannen elkaar zoenen ter begroeting.

Maylise

Kaaskopje

Kaaskopje

27-09-2009 om 02:06

Maylise

Toen mijn man in de twintig was (en ik dus ook) en zijn vrienden zoende was dat nog niet zo gewoon, tenminste niet bij de mensen waar ik mee te maken had. Ik vind het leuk dat mannen daar steeds vrijer in geworden zijn.

Lekker toch

mijn pubers komen ook nog heerlijk tegen je aan liggen als we met zijn allen film kijken.
Oma en opa krijgen ook veel knuffels van ze. oma is erg klein en puberzoon tilt oma regelmatig op en draait haar rond bij wijze van knuffelelen.

Ook als mijn kids naar bed gaan vragen ze altijd komen jullie zo nog even voor een knuffel of een praatje.Heerlijk toch gewoon niet op reageren schoonzusjes kunnen toch vaak zooo belachelijk uit de hoek komen

tonny

tonny

27-09-2009 om 11:54

Te oud voor een zoen/knuffel in familiekring?

Wat een onzin zeg.

Waar een kind áltijd te oud voor is, dat is voor 'verplichte zoenen'.
'Geef tante eens een kusje.' Brr!

Tonny

Rembrand

Rembrand

27-09-2009 om 12:19

Kaaskopje.

Ik reageerde niet op jouw woordje stom, maar blijkbaar was het blijven plakken bij mij. In de eerste posting stond inderdaad "vreemd" en niet "stom".
M.

judiths mama

judiths mama

27-09-2009 om 17:29

Maar...

op de een of andere manier kan ik mij herinneren dat mij vroeger op een gegeven ogenblik duidelijk werd gemaakt dat we op de wang moesten zoenen. Ik weet niet hoe oud ik toen was, maar wij gaven heel lang een kus op de mond. (Niet bij jan en alleman natuurlijk, maar bij de ouders). Blijkbaar had ik niet vanzelf het besef om daarmee te stoppen. Hoe doen jullie dat bij je kinderen? Wanneer ga je over op een zoen op de wang?

Maylise

Maylise

27-09-2009 om 18:22

Zelfde als tops

Ik zoen ook niemand behalve mijn man op de mond. Ik heb mijn kinderen nog nooit op de mond gezoend. Althans misschien dat er bij een peuter wel eens een keer een zoen op de mond is beland maar nooit bewust. Zover ik weet heb ik mijn ouders ook nooit op de mond gezoend. Geen gewoonte blijkbaar bij ons.

Maylise

casa

casa

27-09-2009 om 19:03

Zoen op mond

ik zoen wel vaak mensen op de mond.

Kinderen, moeder (vader weer niet) en ook goede vrienden bij het afscheid.

Zo zie je maar weer dat iedereen het anders doet.

Kinderen van 15 geven ook nog steeds nachtzoen, op de mond

Schoonzus

Ik zoen mijn kinderen ook nooit op de mond. Ik vind dat er onderscheid moet zijn tussen geiefde en anderen. Wel zie en hoor ik dat veel ouders in mijn omgeving het wel doen. (Ik zie ook een opmars van koortslippen bijvoorbeeld bij kinderen op de lagere school, maar dat ligt natuurlijk niet alleen daaraan.)
2 boys: Ik vroeg mij af waarom je schoonzus zo'n opmerking maakte. Ik denk dat ze het misschien vervelend vind dat jouw zoon wel een zoen aan opa geeft en haar kinderen niet. Dat geeft natuurlijk ongelijkheid. Dan heeft het niks met jouw zoon en zijn zoen te maken, maar eerder met het feit dat zij bang is voor minder waardering van opa voor haar zoons? Dus trek je dergelijke opmerkingen maar niet aan.

Paal

Paal

28-09-2009 om 10:52

Jammer

Wat ontzettend jammer voor je schoonzus dat zij het knuffelen ervaart als iets wat niet meer kan. Ik kom uit een niet knuffelende, maar zeer hechte familie. Mijn man komt uit een zoenende, maar elkaar niets zeggende familie. Samen hebben we 2 kinderen geadopteerd die van het begin af aan zeer knuffelig en zoenerig zijn. Nu nog, ooms, tantes, opa en oma's iedereen kan rekenen op een knuf. Ook vrienden en vriendinne, die dat soms ook erg vreemd vinden. Oudste heeft weer een vriendje die dat niet gewend is. Hij doet dat dus ook niet, zelf niet na 5 maanden. Ik voorzie een snel einde aan deze verkering. Zo jammer als mensen dit niet kunnen. (en vaak wel willen!)

yelle

yelle

02-10-2009 om 11:05

Gewoonte

Waarom zou dit zo erg zijn?Laat die jongen toch.
Mijn kinderen,ook ééntje van 13,geven oma en opa ook altijd een zoen wanneer we bij hen op bezoek gaan.Wij doen dit trouwens ook nog.Dat is een gewoonte.
Bij mijn schoonouders doen we dit niet,omdat nooit iemand dat daar ooit deed.

Minet

Minet

05-10-2009 om 07:46

100% des pubers

Zoonlief (17) gaat op de bank zitten, kijkt naast zich en zegt: hee mam, heb je een nieuwe plant gekocht???
Nee schat, die staat er al een jaartje......

Minet

Minet

06-10-2009 om 16:18

Oeps

Foute draadje, is natuurlijke en puberuitspraak

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.