Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Puber leest

Hier heeft dochter in een ruk De Nevelprins van Carlos Ruiz Zafon uitgelezen. Voor het eerst zelf en valt er een kwartje hoe leuk het is om in zo'n andere wereld even te zijn.
Iemand een idee wat leuke puberboeken zijn met fantasie en een beetje horror mag ook wel. Maar ook weer niet te dik.
En alle Harry Potterboeken zijn hier al uit en op dvd bekeken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

09-04-2011 om 18:57

Twilight

De Twilight serie is hier bij dochter heel populair, wie weet ook iets voor haar?

Leen13

Leen13

09-04-2011 om 20:33 Topicstarter

Vampier

Dankjewel Merel,

Ik weet niet of ze iets met vampieren heeft maar mischien is het wat. Op Wikipedia ziet het er wel aardig uit.

Petr@

Petr@

09-04-2011 om 21:09

Artemis fowl boeken

Werden door oudste zoon (17) in een ruk uitgelezen, maar jongste zoon (15) vond er niets aan.
Oudste leest en herleest de Harry Potterboeken. Jongste is gek op de Twilight boeken (en films).
Bedankt voor de tip van het boek van Carlos Ruiz Safon. Ik lees zijn boeken graag en wist niet dat hij ook jeugdboeken schreef. Ik ga meteen eens kijken of onze bieb die ook heeft!

Jujube

Jujube

09-04-2011 om 23:13

Abarat

'Abarat' van Clive Barker. Echt jongerenboeken, maar ook leuk voor volwassenen. Er zijn 2 delen en ik wacht al jaren op de rest. Als het goed is komt in september deel 3 uit, en 4 en 5 volgen dan hopelijk snel. Prachtige illustraties ook (van Clive Barker zelf).
Groet,
Jujube

jus

jus

10-04-2011 om 04:57

Hongerspelen

1.De hongerspelen trilogie van Suzanne Collins: De Hongerspelen/Vlammen/Spotgaai. Geweldig verhaal, ik heb ze zelfs ook gelezen

2.Eragon/Brisingr/Oudste van Christopher Paolini, met als nadeel dat deze dus wel heel dik zijn.

En hier ook de Harry Potters en Twilight stuk gelezen
Artemis ook al genoemd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.