Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-09-2025 om 21:45
mijn dochter van bijna 15 jaar heeft sinds een week een vriendje .
Nu heb ik in haar gsm gelezen dat ze vertelt tegen hem dat ze thuis heel veel problemen heeft met mij en dan vraagt die vriend wat er is en dan vertelt ze dan ze thuis bijna buiten is gezet , soms dingen naar haar gesmeten worden enz...
Terwijl dat da allemaal geen waar is .
Ik denk dat ze dat doet om aandacht te krijgen van die gast.
Want ze wilt hem nooit meer kwijt en als gedaan moest zijn moet ze nooit meer iemand hebben zegt ze tegen diene gast.
Wie kan me me helpen en.raad geven wat ik moet doen.
26-09-2025 om 21:37
Butterflywhy schreef op 25-09-2025 om 21:13:
vooral onder het mom van privacy niet meekijken met je kind en voor je het weet chatten ze met een veertiger.
overal wordt juist geadviseerd om dus wel in de telefoon van je kind te kijken. Ze zijn nog zo kwetsbaar. En er liggen online zoveel gevaren op de loer waar ze zich helemaal niet bewust van zijn.
Dit dus 100%. Ook omdat je met 13 jaar ook niet ineens klaar bent met opvoeden. Dus kijk af en toe en wees allert op pestgedrag en andere nare dingen
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.