Marieke
10-01-2015 om 21:42
Puber ontdekt cabaret
mijn 13-jarige dochter heeft het cabaret ontdekt! Een leraar van school heeft in december tijdens een tussenuur Jochem Meyer opgezocht op YouTube en sinds die dag heeft ze heel het internet afgezocht naar Jochem Meyer en Najib Amhali want die twee zijn echt favoriet. Ik vind het geweldig, we zitten vaak samen achter de pc omdat ze weer 'zo'n leuke scène heeft gevonden' en da's ongeveer elke show en dan ongeveer de hele show. Ik voorzie al wat avonden in het theater, samen!

Auwereel
10-01-2015 om 22:37
O ja, herkenbaar!
Vanaf een jaar of 13 vindt mijn zoon Jochem Myjer Najib Amhali ook geweldig. Naar Jochem Myjer in het theater is nog niet gelukt, vaak is alles snel uitverkocht.

gruffalo
11-01-2015 om 08:33
zo leuk, mijn meiden (10 en 12) kunnen vooral om jochem myjer zo lachen! ik had afgelopen jaar kaartjes voor zijn show geregeld, en dat was een ontzettend leuke avond. Voor Najib en andere cabaretiers moeten ze toch nog wat ouder zijn om het echt een beetje te kunnen volgen maar de show van Jochem is zeker de moeite waard!

Barvaux
11-01-2015 om 08:42
grappig
Leuk dat ze het via school ontdekt heeft maar ik verbaas me er wel om dat ze dat nu pas gevonden heeft? Of is het meer een jongensding? Onze jongens keken al ver voor groep 8 naar dit soort dingen, tijdens het groep 8 kamp kwamen ze Jochem Meijer tegen en de meeste kinderen kenden hem toen ook gewoon.

skik
11-01-2015 om 11:56
Ronald Goedemond
Mijn kinderen vinden Ronald Goedemond heel leuk. Als we langs de Sissy Boy lopen, gooien ze hun armen in de lucht en roepen 'we willen niet meer leven' en zo wordt er wel meer gequote. Brigitte Kaandorp vinden ze ook leuk, voor al haar liedjes.
skik

Lou
11-01-2015 om 12:37
Hier ook sinds vorig jaar
Najib Amhali valt erg in de smaak, we hebben in september zijn show gezien en we hadden alle drie (man en ik en dochter van 13) een topavond. Verder kent ze de meeste liedjes van Brigitte Kaandorp woord voor woord. Op oudejaarsavond keken we naar Youp maar daar vond ze weinig aan.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.