Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Puber van bijna 13 die al heeeel lang liegt

hallo
ik heb een puberende jongen van bijna 13 in huis die al heel lang liegt maakt niet uit om wat , hij heeft nergens respekt voor en maakt alles kapot wat hij in zijn handen krijgt rooft de kast of koelkast leeg als hij daar de kans voor krijgt en ga zo maar even door .
ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet is er iemand die weet wat ik moet doen .
gr bambam

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dropke

Dropke

09-02-2009 om 23:29

Bambam

Je schrijft eigenlijk heel weinig over hoe het eerder ging of dat er nog meer problemen zijn. Kun je daar misschien iets over vertellen ? Ik herken het stelen uit kasten, koelkast ed wel en ook het veelvuldig liegen.
Bij ons is dat al begonnen toen zoonlief 3 jaar was. Inmiddels is hij 12 en kan het nog niet altijd laten. Overal zitten sloten op en ik snap je radeloosheid. Zou je wat meer kunnen vertellen ?

gr Dropke

bambam13

bambam13

13-02-2009 om 19:23 Topicstarter

Wij proberen ons best te doen

hallo
mijn zoon heeft adhd en is duidelijk aan het puberen ik kan het in zijn ogen nooit goed doen alles wat ik zeg heeft hij geen zin in of reageerd hij lakoniek op .

naast dat hij regelmatig liegt en de koelkast leeg plundert op de raarste tijden .

ik heb hierover regelmatig met hem gepraat een tijd af gesproken en afgesproken wat hij dan eventueel mag pakken om op te eten , maar dan nog past hij dingen die hij niet mag hebben i.v.m zijn slotjes beugel en adhd .
en het ergste is dan nog dat hij hierover dan gaat liegen en dat dan stug vol blijft houden .
wij hebben ook al heel vaak erovergehad dat als hij de waarheid zegt geen straf krijgt ,maar juist wel als hij liegt maar ook dat helpt helemaal niks .

wie heeft er tips wat er nog meer te doen mee is hij doet dit al vanaf dat hij een jaar of 7 is dus is niet iets van de laatste tijd .

misschien dat er iemand in het algemeen nog tips heeft over hoe je het beste jongens in de pubertijd kunt benaderen zou graag hier wat meer over te weten komen .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.