Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Annie

Annie

31-12-2019 om 12:11

Puber zweet

Dochter begint nu wel erg te transpireren.
Het goede nieuws is dat ze het zelf ook vervelend begint te vinden.
Nu heeft ze zich altijd wel goed verzorgd. Nu doet ze daar nog schepje bovenop en wordt zelf lichtelijk wanhopig als ze een kwartier na douchen en deo weer volop stinkt. (zonder gesport te hebben
Wil ze dan nog weg dan staat ze dus in keuken alweer haar oksels te wassen, zielig. Ze had op dat moment katoenen truitje aan, dat is het dus ook niet.
Helaas is niet haar hele outfit van ademend materiaal en haar kleding is haar heiligdom...
Iemand nog tips???
Ze is overigens aan de mollige kant maar overgewicht heeft ze (denk ik) niet.
Zelf transpireer ik nauwelijks, ook niet toen ik wat dikker was, dus ik ken het probleem niet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

31-12-2019 om 12:46

Nivea for men

Hier gebruikt dochter de deo van haar vader, van Nivea for men. Die 48 uur mee gaat.
Ruikt neutraal en zij stinkt niet meer. Wel goed schudden voor gebruik.

@Emma

@Emma

31-12-2019 om 13:31

Deodorant

Let op dat je echt anti-persperant/anti-transpirant neemt, staat op de verpakking (roller). Dat maakt behoorlijk verschil met gewone deodorant.

Jesse_1

Jesse_1

31-12-2019 om 13:35

Zo'n echte anti transpirant

Syneo 5. Na een paar keer gebruiken merk je duidelijk het verschil. Aanrader.

syneo 5

Duur spul, maar werkt goed. Zoon heeft voor onder overhemden een onderhemd met korte mouwen en extra katoen onder oksels. Het heeft vast een naam zo'n shirt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.