Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Puberende dochter wordt 16, cadeaustress!

Hooi!
Mijn dochter wordt binnenkort 16, maar wat moet ik haar geven? Alles is 'saai'. En bioscoopbon 'kent ze nu wel'. Ben ik het ook wel een beetje mee eens hihi. Iemand een creatief/origineel idee?! PS: liefst een cadeaubon. let me know!


Libertine schreef op 24-11-2021 om 19:27:

mijn dochter wordt zondag 16!

Ze vraagt (en krijgt) sloffen, een skipak, een piercing, een plant voor op haar kamer, een tweedehands spijkerjasje, een bonsai boompje van Lego, een spelletje, een kweekbak, platen voor haar platenspeler (kreeg ze vorig jaar), een long sleeve en een fanny pack van obey. Ze zou heel graag EarPods krijgen (maar krijgt ze niet). Daar wellicht iets tussen?


Die zou ik dan weer geven. Heb ze zelf. En zijn hemels. Wel beetje prijzig. 

Hinoki schreef op 25-11-2021 om 00:04:

[..]


Die zou ik dan weer geven. Heb ze zelf. En zijn hemels. Wel beetje prijzig.

Precies: té prijzig

Ik snap je hoor. 

Ben zelf alleen een sucker als het gaat om verjaardagscadeautjes. 

Hotelovernachting in een leuke stad in Nederland samen.Hier zouden mijn dochters blij van worden.Bijzonder,iets om te doen en meteen tijd samen.Ik zou haar daar een mooi armbandje ,oorbellen of zoiets als herrinnering geven.

MIjn oudste dochter wordt volgende week ook 16.Laatst al een keer nachtje hotel gedaan dus dat viel af.
Ik neem haar nu in de ochtend mee naar de kapper.Ze wil graag een ander model en high lights.
En in de middag als verrassing een high tea met gezin ,haar vriendje en haar vriendinnen.
Een armbandje met haar geboortje jaar als cadeau.

Let her boyfriend pay

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.