Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
koentje

koentje

24-12-2010 om 14:12

Puberhumor?

Zoon is alleen beneden. Bel gaat. En gaat nog een keer.
Ik kom beneden en zie zoon languit op de bank TV kijken.
"kun je niet even opendoen?" vraag ik enigzins geirriteerd. Zegt met grote grijns "Kan wel een kinderlokker zijn, mam..."

Tja, vroeger mocht hij inderdaad de deur niet alleen open doen....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

24-12-2010 om 14:20

Ik kan daar wel om lachen

Maar ik gebruik zo'n 'grapje' ook wel eens weer terug bij onze zoon. Daar kan hij dan zelf gelukkig ook wel weer de humor van inzien.

Ik vind puberhumor doorgaans wel leuk.

Groetjes,
Wilma

Vuurwerk

Ik word stápel van gezeur om vuurwerk, vuurwerkfolders, vuurwerkbestelformulieren, vuurwerkyoutubefilmpjes enz....
Puberzoon (14): "We zijn geen drammerige pubers, wij zijn pyrotechnici!"

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2010 om 18:01

Tja...

mijn dochter doet dus écht de deur niet meer open uit angst dat daar een vent staat die het op haar gemund heeft. Nog een restantje van de mishandeling die haar te beurt viel dit jaar.

vlinder72

vlinder72

24-12-2010 om 22:16

Ha, ha, koentje

Ik vind hem juist erg grappig. Maar ik kan mij voorstellen dat het frustrerend was als je net op zolder bezig bent met de was en met een wasmand vol nat goed staat, vervolgens alles moet laten vallen om de deur beneden te openen terwijl zoon gewoon in de kamer t.v. aan het kijken is. Zeker als het dan de TNT bezorger is met een pakketje voor de buren .

Puberhumor

Geweldig. Humor is de kracht van ons leven en gelukkig heeft zoon een grote dosis meegekregen. Ik vind het echt heerlijk. En Koentje, je moet maar zo denken, traplopen is gezond

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.