Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
regenpak

regenpak

12-09-2012 om 20:39

Regenpak

Mijn kind gaat voor het eerst naar het vmbo en moet 10 km fietsen. Maar hij zegt dat hij geen regenpak aan doet als het regent. Maar dan komt hij kletsnat op school en dat maakt hem niets uit. Nu heeft hij tot nu toe alleen nog maar mooi weer gehad. Maar hoe doen jullie kinderen dit als ze 10 km of meer moeten fietsen naar school, wel of geen regenpak aan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

12-09-2012 om 20:40

Nee

Daar was laatst ook een draadje over. De meeste kinderen hebben geen regenpak aan, net als wij vroeger

bibi63

bibi63

12-09-2012 om 21:06

Onze oplossing

Voor zomer en winter een leuke jas, die wel goed bestand is tegen regen. Broek wordt dan maar nat, pech, moeten ze zelf weten. Bovenlijf en evt. kont blijven in ieder geval droog, dat is dan wel weer fijn.
Gr. Bibi

Stenna

Stenna

12-09-2012 om 21:37

Inderdaad

Regenpak, dat deden wij toch ook niet aan? Niet cool (welk woord gebruikten wij daar ook al weer voor?) Dan word je nat inderdaad, maar wij hebben het overleefd.

franmi

franmi

13-09-2012 om 08:29

Droge broek

Mijn zoon propt een droge broek in zijn tas en wisselt op school zijn broek dan om. Hij vond het toch wel vervelend om de hele dag in een natte broek te lopen dus vandaar dat hij met deze oplossing kwam.

rosa

rosa

13-09-2012 om 10:57

Bij alleen fietsen

heb ik ze ook wel op een afstandje van school snel de regenbroek nog uit zien doen..

Puber-regenpak

De oplossing voor dit probleem: een puber-regenpak. Dat is gewoon GEEN regenpak

Vond het ook altijd belangrijk en vond het maar niets dat dochter op de fiets stapte in de regen. Maar ja, waar maak ik me eigenlijk druk om? Ze trekt zoiets pertinent niet aan en laat zich liever natregenen.

Dus als ze nu de deur uit gaat en het regent dan lach ik en maak bij voorbaat al een grapje; puberregenpak aan?

Helemaaaal niet belangrijk, vind ik. Zij wordt nat, ik niet

Kim Groothof

Kim Groothof

18-09-2012 om 10:13

Wel regenbroek, geen regenjas

Hier doen/deden ze wel regenbroeken aan, maar onder geen beding een regenjas. Dus gewone jas die waterdicht is en losse regenbroek erbij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.