Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Relatie dochter 14 jaar met jongen 16 jaar

Frisdrank1972 schreef op 29-12-2025 om 18:57:

Volgens mij is tegenwoordig de grens wanneer je voor het eerst seks hebt naar boven geschoten. Mijn dochter van 19 heeft totaal geen behoefte aan een vriendje en is meer met zichzelf bezig dan met jongens. Ze zegt ook vaak dat er gewoon niks leuks bij zit. En dat snap ik wel. Het moet geen ´moetje´ worden. En als ik zie hoe mijn zoon met zijn vriendin omging (door vreemd te gaan) ben ik bang dat mijn dochter gelijk heeft. De jongens van tegenwoordig lijken mij het niet meer waard.

Als in jullie omgeving alle jongens geïnfluenced zijn door Andrew Tate en dergelijke figuren, dan snap ik dat wel. Ik zou ook geen man willen die eist dat ik thuis blijf en niet mag werken. De jaren 50 zijn voorbij, het leven is duur en ik heb niet voor niets gestudeerd. Ik geloof niet dat alle jongens zo denken. Het is in een vriendengroep toch ook vaak soort zoekt soort en ze beïnvloeden ook elkaar.

OT: mijn zus had seks met 14, nog voor ze menstrueerde. Ik pas met 28. Beide geen spijt. Dat kun je niet voor een ander beslissen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.