Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Moeder

Moeder

15-11-2013 om 15:39

Schoenkado

Ik vertel de zonen van 14 en 16 dat Sinterklaas zaterdag aankomt met als grapje de vraag of we dan zullen gaan kijken
Komt de reactie: mogen we dan ook de schoen zetten? Dat was dus ook grappig bedoeld (als ik het zo opschrijf komt het helemaal niet grappig over maar op dat moment dus echt wel)
Maar nu wil ik ze dus zaterdag iets in hun schoen stoppen. Uiteraard iets met een vette knipoog
Ik dacht aan nepdrollen maar verder kom ik eigenlijk niet. Hier nog iemand een briljant idee?

Juline

Juline

15-11-2013 om 16:01

Gewoon

Chocoladesigaretten en pepernoten zou ik denk ik doen. Juist als flauw grapje iets waar wij/ zij vroeger dol op waren.

marie

marie

15-11-2013 om 16:16

zakje zout?

Of een zakje zout, voor de stoute kindertjes?

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

15-11-2013 om 16:37

is een

pakje condooms te gortig?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-11-2013 om 18:36

pepernoten

Chocoladesigaretten heten tegenwoordig chocoladekrijtjes, zag ik toevallig gisteren.
En verder zou ik de schoenen gewoon vullen met lekkers. Zoals het hoort

paar ideetjes

Een badeendje, toiletgolf, kauwgombalapparaat, acnemiddel, bioscoopbon, sinterklaas boekje met liedjes cd

Yvonne

Yvonne

16-11-2013 om 08:10

chocolade letter

hier 15 en 12 gaan ook nog naar de optocht kijken en vragen nog elk jaar of ze hun schoen mogen zetten dat blijft leuk. ik heb chocolade letters gekocht om erin te doen

Dalarna

Dalarna

16-11-2013 om 09:27

nou zeg polletje

JA, een pakje condooms is te gortig, wat een idioot schoenkado zeg....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.