Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-12-2009 om 23:35
Heb hier in de vakantie iedere keer een issue met mijn 15jarige zoon hij vindt middernacht veel te vroeg om te gaan slapen, al zijn vriendjes zitten nog op msn of one line PS.
Ben ik nou de enige die dat niet normaal vind ???
08-01-2010 om 19:20
Eten in 10 minuten
Ja, als ik het aan hem over zou laten zou hij de hele dag boven achter zijn computer zitten. Ontbijten kan hij in 5 minuten en de rest schuift hij in 10 minuten naar binnen - als het aan hem zou liggen. Dat mág hij niet van mij, maar dat is een ander verhaal.
Tirza
11-01-2010 om 18:16
Vaste tijd pc
Ik heb mijn pc zo ingesteld dat hij door de week om 22 uur uitgaat en in het weekend om 23 uur, dan hoef ik niet te zeuren, zoals zij het noemt en weet zij inmiddels dat zij vlak voor die tijd afscheid van iedereen moet nemen. Werkt hier perfect.Daarvoor hadden wij telkens discussie en begon zij tijd te rekken.