Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
bertje1

bertje1

22-10-2019 om 15:43

spel 'wingspan' ook pubers?

zie allerlei goede reviews maar is het leuk voor pubers (die niet super into de natuur zijn)

Marit

Marit

23-10-2019 om 07:36

Ik denk het wel. Mijn man heeft het net gekocht, is er heel enthousiast over. Onze zoon van 9, die gewend is om wat spellen voor oudere leeftijd te spelen vindt het ook wrg leuk Het spel is erg mooi afgewerkt en zit volgens man goed in elkaar. Dat is los van het thema an sich. Ik denk dat vooral can belang is dat je puber erg van spellen houdt.

Marit

Marit

Marit

23-10-2019 om 08:19

Man

Man voegt er nog aan toe, dat het thema moet uitnodigen om te spelen, maar dat het belangrijkste is dat het spel goed speelt. Een waardeloos spel met een fantastisch thema speelt toch niet lekker. Volgens zoon en man vinden ze vooral leuk dat er veel mogelijkheden zijn in het spel en dat het goed is uitgewerkt.

Succes met kiezen.

Marit

Triva

Triva

23-10-2019 om 09:53

Waarom niet voor pubers?

Het is vanaf 10 jaar!!
Lees watt reviews en kijk vooral of het om pubers gaat die wel van een bordspel houden, anders moet je het niet doen. Ik sluit me aan bij mijn voorganger

https://www.spellengek.nl/index.php/gameController/review/wingspan

https://www.bordspelmania.eu/recensenten-van-de-lage-landen-f111/topic25335.html

vlinder72

vlinder72

24-10-2019 om 21:20

Leuk

Wat een leuk spel. Ik had er nog nooit van gehoord.

Ik denk dat ik hem ook ga kopen. Leuk om tijdens de donkere middagen/avonden te spelen.

bertje1

bertje1

24-10-2019 om 23:17

haha leuk ideeen

nu bij makro ietsjes goedkoper

vlinder72

vlinder72

28-10-2019 om 17:19

Gekocht

Wij hebben het spel gekocht . Dankzij jullie tips.

Mijn zoon van 10 vindt het fantastisch. Hij is er ook heel handig in met het onthouden van alle doelen. Zoon van 15 vindt het ook wel leuk maar vindt 1x wel genoeg in het weekend.

Ik vind het zelf een leuk spel. In eerste instantie wat onduidelijk maar lang leve you tube. De verschillende doelen en de tig vogelkaarten zorgt ervoor dat het spel steeds anders is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.