Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Solange Galvez

Solange Galvez

24-12-2010 om 18:05

Studentonderzoek: evaluatie campagne "voorkom alcoholschade bij uw opgroeiende kind"

Beste ouders,
Mijn naam is Solange Galvez, ik ben tweedejaars Farmakunde student aan de Hogeschool Utrecht.
Voor een opdracht moet ik een bestaande campagne evalueren. Ik heb gekozen voor de campagne "Voorkom alcoholschade bij uw opgroeiende kind". Om de effecten van de campagne goed te kunnen evalueren heb ik een enquête gemaakt. De enquête is anoniem en de resultaten zullen alleen worden gebruikt voor verwerking in mijn eindverslag. Van de gegeven antwoorden zullen grafieken en tabellen worden gemaakt die in mijn eindverslag komen.
Na overleg te hebben gepleegd met de forumredactie heb ik toestemming gekregen om de enquête te plaatsen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U deelname wordt zeer op prijs gesteld. Hieronder vindt u de link naar mijn enquête: www.enquetecompagnie.nl/enquetevoorkomalcoholschadebijuwopgroeiendekind
Alvast bedankt voor het invullen van mijn enquête. Met vriendelijke groeten, Solange Galvez


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien

is het handig als je vermeldt dat de enquete alleen is bedoeld voor ouders met kinderen van 12 jaar en ouder...

succes met je studie!
Jons

Minet

Minet

24-12-2010 om 19:47

Alleen voor ouders van 12-16 jarigen?

eerste vraag: heeft u kinderen tussen 12 en 16?
Nee dus, ik vul vervolgens in: leeftijd kind: 18
krijg nog 1 vraag en dan ben ik klaar!
Waarom mag ik dit niet verder invullen?

Annet

Annet

24-12-2010 om 20:17

Jammer van de taalfouten

Zowel in de oproep als in de enquete staan taalfouten.
Jammer!

Solange Galvez

Solange Galvez

24-12-2010 om 20:32

Dank u voor uw reactie

Beste Minet
Dank u wel dat u interesse toont.