Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Talencursus Spanje 18 jaar

Misschien zien jullie de bomen door het bos of hebben een goede ervaring.
Mijn zoon wil na zijn eindexamen VWO in Spanje een intensieve talencursus volgen. Er zijn talloze commerciele aanbieders, maar weet iemand van jullie misschien bij welke universiteit zoiets voor buitenlanders wordt georganiseerd? Ik weet dat het in Salamanca kan, maar heeft iemand van jullie misschien goede ervaringen ergens?

koffiekwast

koffiekwast

18-02-2014 om 20:14

morgen beurs in Groningen

Ik sta morgen op een grote beurs over studie ed in het buitenland met onze uitwisselingsorrganisatie, ik zal voor je rondkijken bij de organisaties die talencursussen bieden.

Gee

Gee

18-02-2014 om 22:39

Salamanca

Ik zal straks even naar boven lopen hoe de organisatie heette waar mijn dochter is geweest vorig jaar. Was in Salamanca maar ben even de naam kwijt. Ze heeft op haar kamer een map ervan staan, logo iets geel met groen. ..misschien zegt je dat iets
Zij vond Salamanca heel erg leuk. Ze zat bij een spaanse familie. De lessen werden verdeeld onder drie groepen. Basis/gemiddeld/gevorderd. Dochter zat bij een hele leuke groep studenten.

Plein heel gezellig altijd en vol met studenten.

zelf (lang geleden)

Heb ik een taalcursus Spaans gedaan in Malaga, geweldige tijd gehad! Ben het jaar erna nog een keer terug gegaan, zo leuk vond ik het... Weet echt niet meer hoe de organisatie heette, maar als je een beetje goed kijkt, vind je echt wel wat betrouwbaars.
Ik vind het een aanrader, je leert de taal echt veel sneller en beter en je hebt ook nog eens een geweldige vakantietijd!

Gee

Gee

19-02-2014 om 06:22

gekeken

Waar dochter was heet Mester

Iselo

Iselo

19-02-2014 om 08:28 Topicstarter

Bedankt alvast

Ik geef het door aan mijn zoon dan kan hij verder speuren.
Meer tips zijn welkom.

koffiekwast

koffiekwast

19-02-2014 om 22:49

op de beurs

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=166812

via bovenstaande link kom je bij alle organisaties die vandaag bij ons op de beurs stonden. Er zaten ook een aantal taalcursussen bij, oa Don Quijote.

Als je zoon meer tijd heeft dan raad ik hem aan een uitwisselingsprogramma te kiezen naar een Spaanstalig land. Door een semester of schooljaar in een gastgezin te wonen en naar school/college te gaan of op een project te werken leer je de taal absoluut.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.