Vakantieganger
13-08-2016 om 18:42
Uitgaan vlissingen / breskens
Voor de zeeuwen... Dochter wil graag weten of er een uitgaansgelegenheid ( discotheek?) is in omgeving vlissingen breskens, toegankelijk vanaf 16 jaar.

Klaartje
13-08-2016 om 19:14
Breskens/Vlissingen
Ligt de Westerschelde tussen. Je moet met een pontje van de ene kant naar de andere.

Vakantieganger
13-08-2016 om 19:36
Klopt
En die vaart 's nachts niet, nou dan moeten we maar door gaan tot ' s,morgens vroeg...... Zover was mijn dochter al wel, maar ze kan nog geen uitgaansgelegenheid vinden. Waar gaan ze daar in zeeland uit dan ?
Vrienden ontdekten dat hun ouders in dezelfde periode in dit gebied hun vakantie geboekt hadden. De gelegenheid om elkaar op te zoeken.

Klaartje
13-08-2016 om 19:59
Ik weet niet of het nog bestaat
Maar vroeger had je discotheek Joy, in Cadzand Bad. Maar of dat nog bestaat? Even nakijken op Google? Niet zo ver van Breskens. Aan de "overkant" heb je vast wel iets meer uitgaansgelegenheid. Maar er gaan er veel uit in België. Dan moet je ook weer vervoer hebben. Er zitten er vast wel van west zeeuws vlaanderen op dit forum. Die weten het beter.

Klaartje
13-08-2016 om 20:30
Even nagevraagd
Aan zoon die nogal eens aan die kanten werkt, maar de Joy bestaat niet meer. Knokke is volgens hem leuk om uit te gaan, maar wel vervoer nodig.

Magalí
13-08-2016 om 21:27
De Hooizolder
De Hooizolder bij Westkapelle is toegankelijk vanaf 16 jaar geloof ik, en kroegen in Middelburg kun je ook in.

zebra
14-08-2016 om 14:23
Knokke
aan deze kant valt erg weinig te beleven qua uitgaan, veel jongeren gaan dan ook uit in Knokke. Onze zoon gaat dan met vrienden met de taxi.

zebra
14-08-2016 om 14:24
de Groese Duintjes
daar hoor ik ook wel eens iets over maar weet niet of er daar altijd iets te doen is (kust bij Groede)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.