Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Verjaardag cadeau 18 jaar meisje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emma k

emma k

03-09-2010 om 14:56 Topicstarter

En het gaat worden.......

Bedankt allemaal voor het meedenken, zoon heeft (helemaal alleen ) besloten dat hij een foto van hun samen op linnen gaat geven en daarbij 18 rozen en een picknick.

Leuk om te horen wat voor cadeaus anderen zouden geven of leuk vinden.

Bastet

Bastet

03-09-2010 om 15:02

Koentje en polly

Jullie chargeren wel erg hoor,als of het raar is om aan een gezinslid te vragen of hij/zij toevallig nog een leuk idee heeft.Dat doe je weleens als je samen in een huis woont.Wat jullie er nou allemaal weer bij halen en verzinnen,dat vind ik pas hyper.
bastet

Zomersproet

Zomersproet

03-09-2010 om 15:23

Leuk idee emma

van je zoon!

Ik sluit me bij de reactie van Bastet aan. Wat een overdreven en overtrokken reacties, ook van mensen die in mijn ogen vaak redelijk onbenullige vragen stellen maar die sla ik gewoon over. Hoezo "je moeder moet ideeenen opdoen op een internetforum". Ik lees dat helemaal niet uit het bericht van Emma. Gewoon een vraag van een zoon of zijn moeder evt. nog ideetjes heeft. Wat is daar nou mis mee? Ik proef een beetje jaloezie. Blijkbaar vinden jullie het jammer dat jullie kinderen je hierbij niet betrekken.

Er worden toch heel veel cadeausuggesties gedaan hier voor alle leeftijden en contacten?

Tirza G.

Tirza G.

03-09-2010 om 16:27

Dat van cobi, dat heb ik ook

Ik heb geen moeite met het vragen van tips enzo, inderdaad, dat gebeurt elke dag. Maar Je Grote Liefde. Op Die Leeftijd. Je zou toch eigenlijk elke dag moeten ontwaken met rozeblaadjes en vioolmuziek in je hoofd, met alwéér een briljant idee om je geliefde te verwennen? Haar naam gonst door je hoofd, de gehele etmaal lang, haar geur is om je heen, haar gezicht danst voor je uit op straat. En als vanzelf reppen jouw voeten zich naar de winkel alwaar het Perfecte Geschenk voor deze kostbare vrouw zich bevindt.
En het maakt ook eigenlijk, tegelijkertijd (dat is het mooie van de liefde) geen bal uit. Al koop je een opscheplepel. Of een pot pindakaas. Een door jou geschonken gift met de Ware Intentie van Echte Liefde is altijd goed. Toch?

Waar is verdorie de romantiek als je hem nodig hebt.

Tirza

Bastet

Bastet

03-09-2010 om 19:57

Cobi

Een envelop met geld krijgen van je geliefde?
Geintje zeker??
Bastet

Zomersproet

Zomersproet

03-09-2010 om 20:10

Cobi

Jeetje overdrijf niet zo. Omdat ik denk een beetje jaloezie te proeven ben ik meteen achterbaks en geef steken onder water pffffffffff.....

Ik zeg ook gewoon mijn mening, niks meer en niks minder.

Bastet

Bastet

03-09-2010 om 21:26

Cobi

Ah,ok,dat snap ik,al hoop ik zelf iets origineler uit de hoek te komen binnenkort..
Bastet

Carmen

Carmen

04-09-2010 om 14:56

Enveloppe en andere fantasieloze kado's

Ja hoor, ik heb op die leeftijd weleens een enveloppe kado gekregen van een lover. De volgende lover was ietsjepietsje minder fantasieloos. Die nodigde me uit om samen in de stad een kado te kopen. Ook heel fijn (not). Ik had heeeeeel graag een leuk kadootje gekregen waar over was nagedacht. En als de lover zelf niet zo best kado's kan bedenken, dan is het fijn als zijn moeder dat voor hem doet. Sterker nog, mijn moeder zei voor die eerste verjaardag met die eerste jongen dat hij echt wel een leuk kado zou meenemen. Zijn moeder zou er zeker wel voor zorgen dat hij een bos bloemen zou meenemen. Ha, niet dus.
Kortom, als variatie op "beter goed gekopieerd dan slecht bedacht": Beter goed bedacht door iemand anders dan niet bedacht.

Carmen.

reina

reina

04-09-2010 om 18:06

Ik zou willen (ot)

Mijn man is niet iemand die op leuke, lieve, laat staan romantische kado-ideeën komt, als zijn moeder hem destijds op leuke ideeén gebracht had, had ik dat zeer gewaardeerd (Helaas was zij ook niet van de 'leuke kadootjes') Wat een geneuzel, juist lief dat zo'n joch vraagt mee te denken, teken dat hij er serieus mee bezig is. En wat hij uiteindelijk beadcht heeft vind ik superlief!

Kaaskopje

Kaaskopje

05-09-2010 om 01:19

Precies carmen

Wat maakt het uit! Ik vind het zo normaal als iemand om tips vraagt. Het komt wel eens niet altijd in je op wat je moet doen.
Vanavond heb ik, met man, een overnachting weggegeven, bleek ik toch niet de enige te zijn! Dus origineel ben ik niet, maar ik heb mijn best er wel voor gedaan, vakantieveiling is zenuwslopend, en dat vind ik ook van iemand die toegeeft dat hij ideeën nodig heeft.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-09-2010 om 01:35

Oei

Cobi: Als je in deze fase van jong, pril geluk al niets voor je geliefde weet te verzinnen en de inspiratie zo lauwloene is dat je moeder ideeën op moet doen op een internetforum ===
Oef of ik in een citroen bijt, zo zuur!

emma k

emma k

05-09-2010 om 12:07 Topicstarter

Wij zijn er ook uit...

Wij hebben besloten haar een cadeaubon te geven van een woonwarenhuis, die ze kan gebruiken als ze straks op kamers gaat, om het geheel wat op te leuken, hebben we die verpakt op een schaal met allerlei kaarsen, lijkt toch wat leuker dan alleen een cadeaubon.
Eigenlijk ben ik niet zo van de cadeaubon of envelop met inhoud, maar ik vind het in dit geval wel passend, ze kan er ook echt wat mee straks.

Emma k

Was even 3 dagen weg. Zo te zien is zoonlief er al uit. Leuk idee van die foto!

Dacht zelf nog aan een mooie leren agenda, of een zilveren fotolijstje, mooie pen met inscriptie, doosje voor dr sieraden... Ach, als de liefde nog tiert als ze 21 wordt misschien ook nog wel leuke ideeen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.