Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Vertrouwelijke info leraar

Hier aan de keukentafel worden vertrouwelijke ( en intieme)details verteld over de scheiding van een leraar van onze dochter.Leraar bespreekt dit zelf met dochter ,en heeft waarschijnlijk niet door dat dit *leuk roddelvoer* is voor 16 jarige pubers.Buiten het feit dat het onprofessioneel is natuurlijk.Ik wil hem er eigenlijk op aanspreken ,maar twijfel of ik me hier mee moet bemoeien.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Koolmees

Koolmees

22-03-2013 om 09:48

Vertrouwenspersoon

Ik zou hier als ouder denk ik mee naar de vertrouwenspersoon van de school gaan. Want ik vind het erg onprofessioneel en ongepast. Ik vind dat je dit niet voor je zelf moet houden. Maar het is ook niet zo netjes om er met zijn leidinggevende over te praten. Vandaar die vertrouwenspersoon. Die lijkt mij daar een geschikte bemiddelaar in. Toch?

Ozzie

Ozzie

22-03-2013 om 11:30

Tja, leraren

Hier ook zo'n leraar, alleen die doet het klassikaal. Praten over zijn sterilisatie, seksuele escapades na scheiding etc. De hele klas lacht hem uit achter zijn rug. Tja, waarom zo iemand dat nou doet?
Maar ik vind het in het geval van jouw dochter een ander verhaal. Zij is 1 op 1 met hem. Ik denk dat ik de leraar zou vertellen, desnoods via mail, dat je liever hebt dat hij zijn priveproblemen prive houdt en ze niet bespreekt met een 16-jarige. Gaat hij er dan nog mee door, dan zou ik het wel voorleggen aan een vertrouwenspersoon, directie oid.

sus-anne

sus-anne

22-03-2013 om 13:21 Topicstarter

Ozzie?

Heb jij daar iets mee gedaan,met die leraar uit jouw verhaal? hem aangesproken? of juist niet?

Ozzie

Ozzie

22-03-2013 om 13:37

Klachten

Het is meegegegaan in een heel lijstje van problemen die dochter heeft met deze leraar. Het is dus gemeld bij mentor met nog wat meer urgente dingen. De klas lacht de leraar in ieder geval dik uit. De man had al niet zo'n serieuze naam maar nu al helemaal niet meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.