Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
overrompeld

overrompeld

13-04-2010 om 10:12

Vibrator en bijna 17

Hallo,
Ik was vanochtend beetje overrompeld toen ik het bed af wilde halen bij dochter, bijna 17,
Ligt er een vibrator onder haar kussen..normaal haalt ze altijd zelf haar bed af..
Ben zelf niet thuis in de vibratorwereld.
Moet ik nu hier met haar over hebben, of zal ik maar net doen of ik niets gezien heb, privacy mag ze toch hebben.En dan als ik erover begin... wat wil ik ermee...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Privacy

Ik zou er niet over beginnen. Je dochter heeft recht op haar privacy. Het zou vast een heel ongemakkelijk gesprekje worden, waar je niets mee bereikt.

Ik kan me wel voorstellen dat je even schrikt trouwens. Kleine meisjes worden groot...

Sancy

Sancy

13-04-2010 om 11:03

Ja, wat wil je ermee?

Ik zou je dochter gewoon haar privacy gunnen. Misschien kun je je eens in haar belevingswereld verdiepen en zelf een vibrator aanschaffen?

overrompeld

overrompeld

13-04-2010 om 11:07

Niets

bedankt voor de reactie's ,
ik wil er niets mee, wilde alleen even mijn gedachten op "papier'zetten.
Even "hardop'nadenken..
Tís inderdaad, kinderen worden groot, dat is ook weer wennen..
Ik gun haar de privacy, en zeg niets , zou niets uithalen, en haarzelf ermee in verlegenheid brengen, en dat wil ik niet.

tonny

tonny

13-04-2010 om 13:39

Je krijgt zo'n ding cadeau toch

bij een of ander blad?

Heb je het bed verder afgehaald (dan heeft je dochter allang door wat je ontdekt hebt) of heb je het zo gelaten?

Ik snap dat je raar stond te kijken, zeker als je zelf niet in de weer bent met dat soort apparaatjes.
's Is vaak even lastig als je van je opgroeiende kinderen dingen te weten komt die privé zijn.

Niet willen weten

zoals jouw dochter vast dit soort dingen niet van jou wil weten( alleen het ideé al dat je moeder ook aan seks doet) ,wil je als ouder ook niet alles van je dochter weten.Nu ben je er toevallig achtergekomen,ik zou gewoon niets zeggen,dit is haar privacy

overrompeld

overrompeld

13-04-2010 om 18:30

Tonny

Nee ik heb het bed niet verder afgehaal, anders wist ze dat ik het wist, en dat hoeft niet.
tsja hygiëne,susanne , dat is een goeie....Maar dan komt ze daar ook misschien snel genoeg achter , als ze dan vaginale infectie heeft, weet ze waar het van komt..

tonny

tonny

13-04-2010 om 18:33

Hygiëne

Het lijkt me dat ze daar heus wel aan denkt.
Ze heeft waarschijnlijk al jaren te maken met tampons, dan weet je echt wel dat het wijs is hygienisch om te gaan met zaken die je naar binnen stopt.

Zoals Susanne zegt - niet over praten. Privé. Van je ouders wil je ook niet weten wat ze met elkaar / met zichzelf doen op fysiek gebied. Trouwens - ik wil dat van niemand weten, eigenlijk! Alleen maar genant als je toevallig iets verneemt.

Tirza G.

Tirza G.

13-04-2010 om 22:10

Gut

Ik zou hier geloof ik niet zo'n moeite mee hebben. In mijn kinderkamers heb ik al vuile onderbroeken, vergeten sokken, volgekwijlde knuffels, volgesnotterde zakdoeken, gebruikte condooms, gebruikte wattenstaafjes, volgeplaste lakens, volgespuugde dekbedden - al dan niet verwacht aangetroffen, het zou me misschien maar amper opvallen. Meer iets van: zo, hee, o, nou. Even in een soppie en hop verder met bed afhalen. Or whatever.

Tirza

anders

anders

13-04-2010 om 22:41

Precies

je zou eens moeten weten wat ik zoal op de kamer van mijn twee zoons aantref. Gewoon gewoon over doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.