Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
M~

M~

02-12-2008 om 16:12

'vieze' dochter


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sandra

Sandra

10-12-2008 om 15:24

Sumiya

Even een vraagje: hoe doe je dat in de 'mindere' dagen van de menstruatie? Ik merk zelf dat ik een tampon erg vervelend vind in de eerste dagen (en laatste dag) van de menstruatie. Lastig inbrengen en verwijderen, en ik voel de tampon dan ook zitten.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2008 om 00:03

Echt afdwingen kun je tampons niet

Ik ben ook een tampongebruikster vanaf de eerste druppel zeg maar. Maar ik heb mijn dochters er niet aan gekregen. Ze moeten doen wat ze zelf prettig vinden, ook al begrijp ik die keus niet helemaal. Ik zou geen rustig moment hebben met maandverband. Lekt het er niet langs? Zit ie niet scheef? Nee, bedankt

ayla

ayla

11-12-2008 om 09:12

Ikzelf

met dochters nog geen ervaring maar ik zelf heb pas tampons gebruikt vanaf het moment dat ik voor de eerste keer sex heb gehad. Toen durfde ik ze in te brengen denk ik.
Ben met 11 ongesteld geworden en 1 keer een tampon geprobeert maar vond dat toch echt pijnlijk. Dus daarna jaren niet meer geprobeert.

sumiya

sumiya

11-12-2008 om 10:29

Sandra

Ik gebruik gewoon verschillende "maten" tampons, de laatste dagen de "light" of hoe die dan ook heten in NL (ik woon in het buitenland) en vanaf het begin heb ik wel meteen de super nodig, en voor twee dagen moet ik dan echt om het uur verwisselen. S'nachts ook gewoon tampon in, zo laat mogelijk vernieuwen en als ik er s'nachts even uitga ook weer en anders s'ochtends vroeg weer, nooit problemen mee gehad, ook niet toen ik pas begon. Ik heb eens maandverband gebruikt in een noodtoestand buiten huis en het enige wat iemand toen had was dat en ik vond het vréselijk! Ik voel ze nooit zitten hoor, gewoon een kwestie van goed inbrengen, ver genoeg want anders is het wel vervelend.
SUmiya

Lys Lionne

Lys Lionne

11-12-2008 om 15:58

Inbrenghuls

Dochter is op haar 12e ongesteld geworden en is meteen tampons gaan gebruiken. Ze zal wel moeten aangezien ze 3 tot 4 keer per week zwemt. Gewone tampons vond ze een 'vies' idee (ieewwww met je vingers in dat bloed ) dus de tampons met inbrenghuls zijn voor haar een uitkomst. Echter alleen als ze moet zwemmen, verder gebruikt ze altijd maandverband.

koentje

koentje

15-12-2008 om 21:59

Om even op jouw probleem terug te komen...
Dat je dochter de boel niet zelf opruimt. Ik zou er stomweg harde sancties opzetten. Als het haar niet kwa sociale houiding naar anderen interessert, dan moet je zorgen dat ze het om een andere reden wel doet. Eenmaal een gewoonte zal het wel goed gaan toch?
Dus, zakgeld inhouden om nieuwe lakens te kopen, computertijd inleveren enz.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.